کدخبر :15319 پرینت
04 تیر 1393 - 07:19

جلب اعتماد عمومی یکی از مهم ترین برنامه های شرکت پست است

متن خبر

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت پست، گفت: یکی از مهمترین برنامه های شرکت پست جلب اعتماد مردم و ایجاد باور عمومی نسبت به آن است.

به گزارش سیتنا، "نصیری" معاون مدیرعامل شرکت پست افزود: تغییر وضعیت موجود و جلب اعتماد مشتریان با ارائه سرویس های جدید، ارتقای کیفیت و استفاده از امکانات و فناوری های جدید، یکی از برنامه های اصلی پست است.

 

وی در خصوص نقش استفاده از فناوری های نوین در ارایه خدمات تصریح کرد: با توجه به استفاده از دستگاه pda در 9 استان و نتایج حاصل شده، تاثیر بهره گیری از فناوری در ارایه خدمات را شاهد بودیم.

 

نصیری با اشاره به تعریف سرویس های ارزش افزوده و مبتنی بر فناوری های نوین در پست، گفت: شرکت پست سه سال است که بر اساس الگوی برنامه راهبردی عمل می کند و این برنامه بر اساس سیاست های جدید برای سال 93- 94 به روز رسانی شده است.

 

وی از جمله مشخصه های این برنامه به تعریف 6 هدف اصلی، 9 راهبرد و 44 پروژه اجرایی - عملیاتی اشاره کرد و افزود: برای اجرایی شدن برخی از پروژه ها نیاز به سرمایه گذاری است که در حال حاضر جهت پیش بینی اعتبارات مورد نیاز در حال برگزاری جلسات هستیم.

 

وی با بیان این که طبق برنامه زمان بندی و در صورت تامین منابع مالی، پروژه ها کلید می خورند، اظهار داشت: پس از تامین منابع مالی تمام فعالیت ها معطوف به اجرای پروژه ها خواهد شد تا اهداف تعیین شده از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ایجاد تحول در پست تحقق یابد.

 

وی گفت: در حال حاضر، اجرای بعضی از پروژه ها که نیاز چندانی به سرمایه گذاری ندارند نظیر سرویس 193 آْغاز شده، اما آن بخش که نیاز به سرمایه گذاری دارد، به همراه برنامه زمان بندی پیشنهادی به مجریان 44 پروژه ابلاغ و در حال نهایی شدن است تا در موعد مقرر اجرایی شود.

 

نصیری از دیگر برنامه های این شرکت، به ساماندهی مشتریان کلان اشاره کرد و گفت: کارگروه های مختلفی در این زمینه تعریف شده همچون مخابرات، بانک، ثبت اسناد، ثبت احوال، نیروی انتظامی و ...که به دنبال تامین رضایت مشتریان موجود، حفظ بازار و ارایه خدمات بیشتر به آن ها است.

 

وی با اشاره به این که در حال حاضر، برای نتیجه گیری در خصوص خروجی فعالیت این کارگروه ها زود است، ادامه داد: مطمئنا فعالیت کارگروه ها تاثیر خود را خواهد داشت و این اقدامات موجب افزایش درآمد خواهد شد.

 

مهندس نصیری از راه اندازی سرویس ارسال پیامک برای مشتریان جهت اطلاع از سرنوشت مرسوله های شان نیز خبر داد و اظهار داشت: با استفاده از این سرویس، شرایط بسته ارسالی از لحظه تحویل تا دریافت، در طول مسیر به فرستنده و گیرنده اطلاع رسانی می شود.

 

وی با اشاره به آماده بودن نرم افزار این سرویس خاطر نشان کرد: امید است، در نیمه دوم سال جدید و همزمان با روز جهانی پست عملیاتی شود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.