کدخبر :308746 پرینت
17 مهر 1403 - 23:38

شرکت پست باید موتور محرک اقتصاد دیجیتال کشور باشد

مدیرعامل شرکت ملی پست، گفت: ما به عنوان یکی از سازمان‌های مهم و حیاتی کشور به دنبال ارزش‌افزایی هستیم، بنابراین شرکت ملی پست باید به عنوان موتور محرک اقتصاد دیجیتال در سطح کشور باشد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمد احمدی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در نشست روز جهانی پست، گفت: شرکت ملی پست ایران بین سازمانی‌ترین سازمان کشور است؛ چرا که کارکرد آن روزانه است و با زندگی روزمره افراد عجین شده است.

وی در ادامه افزود: تاریخچه خدمت شرکت ملی پست در زمینه کسب و کار‌های اینترنتی فقط محدود به چند سال اخیر نمی‌شود و پیش از این که حتی اینترنت همه‌گیر و جهانی بشود هم حمل و نقل از راه دور در شرکت ملی پست وجود داشته است.

احمدی اضافه کرد: ما به عنوان یکی از سازمان‌های مهم و حیاتی کشور به دنبال ارزش‌افزایی هستیم، بنابراین شرکت ملی پست باید به عنوان موتور محرک اقتصاد دیجیتال در سطح کشور باشد.

وی همچنین گفت: تحقق نسل سوم خدمات به عنوان یک راهبرد کلان در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت ملی پست بیان کرد: هدف ما و هدف دولت به ویژه وزارت ارتباطات این است که بتوانیم در کم‌ترین زمان گام‌های موثری برای ارتقا و برطرف کردن نیازهای جامعه برداریم.

وی همچنین اظهار داشت: صنعت پست هنوز قواره مناسب و لازم را در کشور پیدا نکرده است چرا که شرکت ملی پست ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد اما توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این شرکت آن چنان که باید به جامعه معرفی نشده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت ملی پست چالش‌های زیادی دارد ‌که یکی از آن‌ها موضوع حمل و نقل است که لازمه بهبود آن ورود سازمان‌ها و نهادها به ویژه بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان است‌ تا با توسعه زیرساخت‌ها در این زمینه خدمات با کیفیت بیش‌تری به مردم ارائه شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.