کدخبر :1489 پرینت
18 بهمن 1390 - 20:03

همایش ملی "اخلاق و تجارت" میزبان عموم علاقه‌مندان

متن خبر

همایش ملی "اخلاق و تجارت" بیستم اردیبهشت‌ماه سال 91 در محل موسسه‌ی آموزش عالی دیلمان لاهیجان برگزار می‌شود.

 

دکتر "جمال خانی جزنی" دبیر همایش اخلاق و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، در خصوص اهداف اصلی برگزاری این همایش، گفت: مباحثی همچون عدالت، مسوولیت‌پذیری، آزادی و اخلاق خرد در تجارت نادیده انگاشته شده و یا کمتر مورد توجه واقع شده‌اند که ما در این همایش بر آن شدیم تا خرد جمعی موجود در کشور را در حول این مباحث بکار گیریم.

 

عضو هیات علمی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، ادامه داد: از آنجایی‌که این همایش اولین سال برگزاری‌اش را پیشرو دارد هزینه‌ای جهت حضور علاقه‌مندان در این همایش دریافت نمی‌شود، اما از آن جهت که به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در همایش اعطاء می‌شود به همه علاقه‌مندان توصیه می‌شود که پیش از حضور در این همایش مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

 

وی تاکید کرد: محورهای این همایش مشتمل بر "دین و تجارت"، "چگونگی رابطه عدالت و تجارت"، "اخلاق و استراتژی رقابتی در تجارت"، "بررسی تطبیقی نقش فلسفه اخلاق در تجارت"، "آسیب شناسی عدم رعایت اخلاق خرد در تجارت"، "تاثیر متقابل اخلاق و توسعه بازرگانی در کشور"، "بررسی نقش اخلاق در بازاریابی محصولات"، "نقش اخلاق در کسب و کار و تجارت"، "نقش اخلاق در تجارت الکترونیکی"، "مسوولیت پذیری در تجارت" و "آزادی در تجارت" می‌باشد.

 

دکتر جزنی در پایان یادآور شد: مهلت پذیرش مقالات تا بیستم فروردین ماه سال 91 می‌باشد و علاقه‌مندان جهت حضور و ارسال مقاله به این همایش می‌توانند با پست الکترونیک ismahamayesh@gmail.com و موسسه‌ی آموزش عالی دیلمان به آدرس www.deylaman.ac.ir ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

با سلام
با تشكر از كليه كساني كه در اين امر (علوم انساني )فعاليت مي كنند لطفا از دكتر جزني تقاضا مي شود كه از اين همايش ها در شهرهاي ديگر برگزار كنند تا به راستي اخلاق در كليه امر تجارت رعايت شود تا گفته مقام معظم رهبري كه بها به علوم انساني است استوار وپا بر جا بماند
لطفا در كجاي سايت www.deylaman.ac.ir ثبت نام كنيم
ظاهرا بخش ثبت نام در سایت فعال نشده است. با آدرس ایمیل اعلام شده در خبر و یا شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.
من از دانشجويان آن دانشگاه مي باشم و به خود افتخار مي كنم كه دانشگاه ما به امور پژوهش اهميت مي دهد وبا اين بنيه علمي مي تواند قطب دانشگاههاي شمال كشور شود وسپاسگزارم از دكتر خاني جزني كه به ما اهميت مي دهد و ما را در اين امر ياري مي كند لطفا در بخشهاي ديگر هم از اين همايش ها برگزار كنند .
آرزوی موفقیت روزافزون برای آقای دکتر جزنی دارم
ارادتمند
امیر معینی جزنی
من افتخار می کنم که بگم شاگرد آقای دکتر جزنی بودم و هستم
ارادتمند
امیر معینی جزنی
چرا در خود دانشگاه خبري نيست
چرا در خود دانشگاه خبري نيست
ما هم بايد ثبت نام كنيم
baba dstetan dard nakond blakhare man ham adadi shodim
دكتر جزني چرا لاهيجان مگر قزوين چش بود شما كه استاد ما هم هستيد
لطفا دانشكده ما هم بگذاريد تا ما هم از شما بهره بگيريم
با تشکراززحمات اقای دکتر جزنی ومسئولان به جهت برگزاری همایش در این دانشگاه که شرایط برای پیشرفت سطح علمی دانشگاه را فراهم کردند.دانشجوی رشته مدیریت
با عرض سلام و ادب و احترام ، در راستای برگزاری همایش های علمی و تخصصی کمال تشکر و سپاس را دارم . بارعلمی را که از گذشته تا کنون در مقالات ،کتب ،همایش هاو دیگرسمینارها به ما منتقل کردید همواره راه را برای ما در جهت شناخت جهان پیرامون روشن ساخته و خواهد ساخت . امید ،تلاش و سخت کوشی در زندگی رااز شما آموختیم . امید است یکی دیگر از افتخارات شما در همایش جاری در بیستم اردیبهشت ماه رقم بخورد . سعادت و توفیق جنابعالی را از خداوند منان خواستاریم .
سلام
شما باعث افتخار جامعه اسلامی و جزء نخبگان این سرزمین هستید انشاءا.. در تمام مراحل زندکی پر برکتتان موفق و پایدار باشید و ما هم از بیانات شما در این همایش استفاده می بریم
سلام دوباره
در سایت دانشگاه خبری از ثبت نام نیست کجا باید ثبت نام کنیم ؟
دکتر عرض ارادت همیشگی
من همیشه منتظر شما هستم تا همایش برکزار کنید و در آن شرکت کنم زیرا خود شما صاحب نظرید پس همایش پر بار است .
در کجا باید ثبت نام کرد .در سایت که نمی شود پس email می دهم
من را فراموش نکنید
باسلام، در سايت دانشگاه كه از امروز قسمت ثبت نام فعال مي شود.انشاءا... مي توانيد ثبت نام كنيد.چنانچه مشكلي بود اينجانب را در جريان بگذاريد ضمناً از توجه ويژه جنابعالي متشكرم.
باسلام، امروز انشاء ا... در سايت دانشگاه قسمت ثبت نام فعال مي شود، مي توانيد ثبت نام بفرمائيد.
با عرض سلام و خسته نباشيد
بدينوسيله مراتب تشكر خود را از شما آقاي دكتر جزني، بابت اطلاع رساني اعلام مي دارم
با آرزوي بهروزي
با سلام
از استاد گرانقدر ، که در همه حال ، در جهت پیشرف علم تلاش بسیار نموده اند، تشکر می نمایم .
به امیدهمایش های بعدی در تهران.
سلام اقای دکتر خیلی خوشحالم که هر هفته شما رو در دیلمان زیارت میکنم خیلی خوشحالم که شما این همایش و در دیلمان برگزار میکنید از طرف همه دانشجویان و کارمندان و مسئولین از شما تشکر و قدردانی میکنم ممنونم دکتر
باعرض سلام و ادب خدمت برگزار کنندگان این همایش
از اینکه می بینم یکی از مراکز علمی کشور در صدد برآمده تا همایشی با موضوع رابطه بین تجارت و اخلاق برگزار کند٬ خرسندم. پرداختن به این موضوع آن هم در سطح یک همایش ملی٬ از امور مهمی است که متأسفانه در مجامع علمی کشور٬ جای خالی آن احساس می شد. پرداخت هر یک از محورهای اعلام شده در این همایش توسط پژوهشگران٬ می تواند موجبات تولید نظریه یا نظریاتی علمی را فراهم آورد.«اخلاق» و «تجارت» هر دو از مقولاتی هستند که در زندگی بشر - در هر دو جهان- حائز اهمیت فراوان بوده و به نوعی سعادت بشر رهین این دو مفهوم است. امید آن که برگزارکنندگان و شرکت کنندگان این همایش با نصب العین قراردادن رونق بخشی به نهضت بزرگ «تحول علوم انسانی و بومی سازی آن» با توجه به مبانی اسلامی و فرهنگ ایرانی ٬ گامی بزرگ در جهت به بار نشستن این نهضت بردارند.
به شرکت کنندگان پیشنهاد می شود با غور در متون اسلامی مبانی اصیل فکری و اعتقادی مرتبط با موضوع را استخراج و براین اساس به محورهای ارائه شده توجه نمایند.
در پایان به استاد فرهیخته جناب آقای دکتر جزنی که مسئولیت برگزاری این همایش راهگشا را برعهده دارند -به خاطر حسن انتخابشان- تبریک عرض کرده و برایشان آرزوی تندرستی و موفقیت دارم.
آقاي دكتر سلام. اميدوارم پيوسته توفيق رفيق راهتان باشد. دست مريزاد
با سلام و تقدیم احترام
فرمت ارسال مقالات چگونه است و چرا لینکی با این محتوا در سایت موجود نمی باشد؟
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر جزنی.
میخواستم بپرسم این همایش فقط مختص دانشجویان دیلمانه یا برای عموم آزاده؟
باسلام خدمت استاد محترم دکتر جزنی بابت برگزاری همایش کمال تشکر را دارم امکان ثبت نام برای من وجود نداره چون سایت باز نمیشه.با تشکر فراوان از استاد عزیز.مریم بامداد
سلام از کجا می توان فهمید که مقاله ای تایید شده یا خیر؟

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.