کدخبر :1482 پرینت
17 بهمن 1390 - 20:43

تلویزیون‌های کواترون صفحه بزرگ شارپ

متن خبر

شارپ اعلام کرد که به زودی چندین سری از تلویزیون‌های کواترون صفحه بزرگ خود را با ویژگی‌های نوین روانه بازار خواهد کرد.

 

به گزارش سیتنا، بنابر اعلام این شرکت، این تلویزیون‌ها که در بیش از بیست مدل و چندین سایز تولید خواهند شد، LED بوده و از نظر ویژگی‌های تصویری کاملا ارتقاء یافته اند.

 

از جمله‌ی این تولیدات، یک LED سه بعدی هشتاد اینچی با نام LC-80LE844U است که با کیفیت تصویری بالا، ویژگی‌های هوشمند پیشرفته و طراحی جدید وارد بازار خواهد شد.

 

LC-80LE844U که نوع Full array LED (تمام LED) و خالق تصاویر زنده‌ی سه بعدی با استفاده از تکنولوژی کواترون است، می‌تواند سبب رفع کدری تصویر در ویدئوهای با سرعت حرکت بالا شود.

 

جدیدترین نوآوری رنگی به‌ کار برده شده در این تلویزیون‌ها یعنی Quad Pixel Plus II که مخصوص تکنولوژی کواترون است عامل حذف این کدری‌ها بوده و سبب می‌شود جابجایی‌های رنگی کاملا ملایم نمایش داده شوند.

 

شارپ همچنین قصد دارد در سری 9 و با استفاده از ویژگی تمامLED  بودن، کیفیت تصاویر را از این هم بیشتر بهبود ببخشد و سطوح تیره و نسبت کنتراست را ضمن کاهش مصرف انرژی، ارتقاء دهد.

 

تولیدات جدید شارپ همچنین قرار است این امکان را به تماشگران بدهد که انواع مختلف و متنوعی از محتوا را مستقیما دریافت کنند و دسترسی کاملی به سایت ها و شبکه‌های اجتماعی چون ®Netflix®، Hulu™، Faceboo ®, CinemaNow و ™YouTube داشته باشند؛ شارپ این امکانات را با مشخصه‌ی Smart Central که یک اینترفیس جدید با طراحی منحصر به فرد است، میسر می‌کند.

 

ویژگی هوشمند دیگر این محصول به نام AQUOS Beamzit  که یک رسانه به اشتراک‌گذاری است و به کاربران این امکان را می‌دهد که عکس، موزیک و ویدئوها را از طریق Wi-Fi منتقل کنند.

 

شارپ همچنین کوشیده است در سری جدید تولیدات خود دست به نوآوری های زیبایی در بخش طراحی بزند. به عنوان مثال در سری 8 و AQUOS Quattron 7 لبه‌های تلویزیون فوق العاده باریک شده و در انتها به یک مشکی براق با برق متالیک ختم می‌شوند که جلوه‌ی زیبایی به آن‌ها بخشیده است.

 

مدل‌های AQUOS جدید که به دلیل مصرف پایین انرژی (با وجود صفحه نمایش بزرگ)، دارای برچسب استاندارد ®ENERGY STAR  می‌باشند، از ماه آوریل 2012 در بازار عرضه خواهند شد.  

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.