شرکت پست و تالیا همکاریهای خود را افزایش میدهند
با امضای تفاهمنامهای مشترک، همکاریهای پست و تالیا افزایش مییابد.
به گزارش سیتنا، مهری و صراف مدیران عامل دو شرکت پست و تالیا، در ساختمان مرکزی پست، توافقنامهی همکاری این دو بخش ارتباطی کشور را به منظور گسترش خدمات، به امضا رساندند.
در جلسهای که به همین منظور و با حضور بوداغی معاون فنی مدیرعامل، کیوانی و متقینیا مدیرکل و معاون سرویسهای نوین پستی و تنی چند از مسوولان شرکت تالیا برگزار شد، دو شرکت متعهد شدند، در زمینهی ارائهی خدمات متقابل و توسعه بستر فنی و اجرایی خدمات دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک همکاری نمایند.
از جمله مواردی که شرکت پست در این قرارداد بر آن متعهد شده، میتوان به ارائه خدمات باجهای و حضوری به متقاضیان تالیا در واحدهای پستی کشور، ارائه خدمات پس از فروش امور مشترکین و نصب آنتنهای BTS در فضای واحدهای پستی مورد نظر تالیا، اشاره کرد.
در این قرارداد، شرکت تالیا نیز نسبت به تخصیص سیم کارت سازمانی برای کارکنان پست و خانوادههای آنان، استفاده از خدمات لجستیک پست در سراسر کشور، استفاده از سرویسهای تبلیغاتی پست، ارتباط ONLINE دفاتر ICT روستایی از طریق تالیا برای ارسال دیتا و اتصال تجارت الکترونیک، ارائه خدمات M2M مورد نیاز پست، ارائه بستر ارتباطی به منظور رهگیری مرسوله از تالیا به پست و ارائه بستر خدمات ارزش افزوده از سوی تالیا به پست شامل خدمات مبتنی بر SMS/USSD/ IVR متعهد شده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید