کدخبر :1424 پرینت
11 بهمن 1390 - 10:41

تقدیر از ریزعلی خواجوی در جشنواره شهروند برگزیده+ عکس

متن خبر

امانتداران پستی در جشنواره "شهروند برگزیده" معرفی شدند.
به گزارش سیتنا از روابط عمومی شرکت پست طی مراسمی با حضور سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی، کرباسیان رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل، کشاورز و نعمتی اعضای هیات‌مدیره پست و برخی مقامات لشگری و کشوری از کارکنان پست تجلیل شد.
در این همایش از "علیرضا رجبی پازوکی" کارمند اداره پست پاکدشت که در درگیری با سارقان مسلح در روستای آلوئک به منظور محافظت از امانت‌ شهروندان و حقوق مستمری‌بگیران جان خود را به خطر انداخت و متحمل جراحات سختی گردید قدردانی ویژه به‌عمل آمد.
جواد رضایی و ابوالفضل صادق‌پور، کارکنان منطقه 17 پستی و عبدالمجید طیبی کارمند منطقه 16 نیز به دلیل یافتن مقادیر زیادی پول نقد در حین انجام وظیفه و برگرداندن آن به صاحبانشان در کمال صداقت، قدردانی شدند.
پدر شهید حسین فهمیده، ریزعلی خواجوی، خانواده شهید احمدی روشن و کاپیتان شهبازی از دیگر شهروندان برگزیده بودند که در این جشنواره مورد تقدیر واقع شدند.
 جشنواره "شهروند برگزیده" نهم بهمن ماه جاری با همکاری پست، آموزش و پرورش، شهرداری، آتش‌نشانی و هلال‌احمر در سالن ایوان شمس و به منظور تقدیر از رفتار شهروندانی که موجب ایجاد امنیت در حوزه اجتماعی و روانی ‌شده‌اند برگزار شد.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.