کدخبر :13658 پرینت
05 فروردین 1393 - 08:40

اعلام اسامی برندگان هفته یازدهم «هفته های ۲۰۰ میلیونی» همراه اول

متن خبر

قرعه کشی هفته یازدهم طرح «هفته¬های ۲۰۰ میلیونی» همراه اول برگزار شد و برندگان آن مشخص شدند.

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز جمعه اول فروردین ماه، طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران اپراتور اول و نمایندگان نهادهای نظارتی، قرعه کشی جوایز هفته سوم اسفند ماه طرح «هفته های۲۰۰ میلیونی» همراه اول که زمستان سال گذشته اجرا شد، برگزار گردید و دو برنده خوش شانس جایزه یکصد میلیون تومانی معرفی شدند.

پس از قرعه کشی میان شماره های دایمی و اعتباری، آقایان علی اکبر رضایی شورکایی از استان مازندران به شماره موبایل 51***091192 و  حجت کشاورز اشکلک از استان مازندران به شماره موبایل 13***091199 به عنوان برندگان خوش شانس هفته یازدهم معرفی شدند.

 

در طرح «هفته های ۲۰۰ میلیونی» که تا پایان زمستان سال گذشته ادامه داشت، همراه اولی ها می توانستند برای برنده شدن جوایز ۱۰۰ میلیونی، به روش های مختلف نظیر فعالسازی سیم کارت دائمی(۱۰۰ امتیاز)، کارکرد سیم کارت دائمی(هر ۱۰۰۰ تومان یک امتیاز)، فعالسازی سیم کارت اعتباری(۱۰ امتیاز) و شارژ سیم کارت اعتباری(هر ۱۰۰۰ تومان یک امتیاز) اقدام کنند.

 

در طرح مذکور، محاسبه امتیازات شرکت کنندگان در قرعه کشی بصورت هفتگی بود و امتیازات یک هفته به هفته بعد انتقال نمی یافت.

لازم به ذکر است که مشترکین برای شرکت در این قرعه کشی نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا فعالیت خاصی نداشتند و به صورت خودکار در قرعه کشی شرکت داده می شدند.

 

همراه اول اعلام کرده که قرار است صحنه هایی از این مراسم قرعه کشی، در بخش های تبلیغات تلویزیونی هفته جاری پخش شود.

 

مشترکین اپراتور اول می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

میخواستم درمورد پیامک20215 که کلمه لاتین j را میفرستیم و وارد مسابقه میشیم وقطعات ماشین در طول مسابقه نشان میده در آخر چه اتفاقی میفته و چند قطعه ماشین است با تشکر

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.