کدخبر :13284 پرینت
17 اسفند 1392 - 06:08

فوری/ اعلام اسامی برندگان 100 میلیونی هفته نهم مسابقه همراه اول/ دو برنده از استان‎های سیستان و بلوچستان و هرمزگان

متن خبر

قرعه کشی هفته نهم طرح «هفته های ۲۰۰ میلیونی» همراه اول برگزار شد و برندگان آن مشخص شدند.

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، روز جمعه 16 اسفندماه، طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران اپراتور اول و نمایندگان نهادهای نظارتی، قرعه کشی جوایز هفته اول اسفندماه طرح «هفته های۲۰۰ میلیونی» همراه اول که زمستان امسال اجرا می شود، برگزار شد و دو برنده خوش شانس جایزه یکصد میلیون تومانی معرفی شدند.

 

پس از قرعه کشی میان شماره های دایمی و اعتباری، آقای "عبدالغنی بهی" از استان سیستان و بلوچستان به شماره موبایل 65***091554 و خانم "حفصه نیک­خواه خواجه عطایی" از استان هرمزگان به شماره موبایل 87***091765 به عنوان برندگان خوش شانس هفته نهم معرفی شدند.

 

بر اساس این گزارش، مشترکین اپراتور اول هر هفته شانس این را خواهند داشت که در قرعه کشی دو جایزه یکصد میلیون تومانی شرکت کنند.

 

در طرح «هفته های ۲۰۰ میلیونی» که تا پایان زمستان امسال ادامه دارد، همراه اولی ها می توانند برای برنده شدن جوایز ۱۰۰ میلیونی، به روش های مختلف نظیر فعالسازی سیم کارت دائمی(۱۰۰ امتیاز)، کارکرد سیم کارت دائمی(هر ۱۰۰۰ تومان یک امتیاز)، فعالسازی سیم کارت اعتباری(۱۰ امتیاز) و شارژ سیم کارت اعتباری(هر ۱۰۰۰ تومان یک امتیاز) اقدام کنند.

 

در طرح مذکور، محاسبه امتیازات شرکت کنندگان در قرعه کشی بصورت هفتگی است و امتیازات یک هفته به هفته بعدی انتقال نمی یابد.

 

لازم به ذکر است که مشترکین برای شرکت در قرعه کشی نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا فعالیت خاصی نداشته و به صورت خودکار در قرعه کشی شرکت داده می شوند.

 

همراه اول اعلام کرده که قرار است صحنه هایی از این مراسم قرعه کشی در بخش های تبلیغات تلویزیونی هفته جاری  پخش شود.

 

مشترکین اپراتور اول می توانند برای دریافت راهنمای طرح عدد «۹» و برای استعلام امتیاز عدد «۱» را به سامانه ۸۰۸۳ پیامک کنند. همچنین کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص از طریق پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir امکان پذیر است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

خدايامن هرهفته امتيازم بالاي 15 بوده و هفته نهم امتيازم 30 بود آخه چرا شانس را بامن يار نكردي؟خدايا به حق اذان ظهرو به حق اسماء الحسناي الهي ات ،مرا يكي از برندگان صدميليون توماني هفته دهم كه در پيش است بگردان.خدايا اول ظرفيت پولدار بودن را به من عطاكن بعد از آن شانسم را در برنده شدن افزايش بده به حق قران و تمام مقدسات.خسته شدم بس كه منتظر برنده شدن ماندم و خبري نشد .فقط 3 هفته يا 4 هفته مانده به پايان زمستان .خدايا خودت شانسم را ببر بالا.(ن .ج_فارس(جهرم)091756---68
من هم از خدا میخوام که تو قرعه کشی هفته بعد برنده شم
به نظر من آدم باید لیاقتش رو داشته باشه اونوقته که اسمت رو تو اسامی برنده شده ها میبینی
من تا آخرین روز قرعه کشی توکلم به خدا رو از دست نمیدم
و از مدیران همراه اول میخوام که بازم از این قرعه کشی ها در فصل های بعد داشته باشند
بهنام از اسدآباد
خدایا من هر هفته امتیازم بالاست به بزرگیت قسم من این هفته برنده شم خیلی نیاز دارم بهش.
هرچه خدا خواست همان ميشود
بنده یک لیسانس کشاورزی هستم از استان گیلان که گلخانه داشتم وبرف سنگین آمد وگلخانه اینجانب را خراب کرد ودچار ضرر وزیان زیادی شدم وبدهکار بانک وبیکار شدم ولذا خواهشمند به جای قرعه کشی که هیچ موقع ما شانس نداریم وبدشانسترین آدم روی زمین هستیم به تولیدکننده ها وبدبختها کمک کنند واز این فلاکت نجات یابند این پول مردم است وحق یک عده بیچاره وبدبخت .وکسانی برنده میشوند که سرایهدار وپولدر هستند
خدايااول تحمل پولدارشدن رابه من عطا كن به بزرگواري خودت ازبزرگواري وبخشندگيت خودت واسه بنده هاي ناچيزو ناتنيت وفقيرت رااحياكن خذايا شانس برنده شدن مارادر هفته دهم زياد كن به بزرگي خوذت انشاءالله
وحيداز شهرتبرير
1-این مبالغ رابه نیازمندان ؛انانیی که مشکلات خاص دارند بدهید.
2-این مبلغ را بجای سه نفر به سی تقسیم کنید .ودرقرعه کشی شرکت دهید.
از تصاویر قرعه کشی فقط چندگوی در گرداننده مشاهده شد.پیداست تنها افراده ثروتمندی که زیاد از تلفن همراه استفاده میکنند و امتیاز بیشتری دارن برنده ی جوایزند...پس بیخودی پول تلفنمو زیاد نکنم....

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.