کدخبر :10670 پرینت
21 آبان 1392 - 08:51

مدیرعاملی که نتوانست با تبلیغات پرهزینه در صداوسیما هم ماندگار شود!

متن خبر

طی ماه‎ها و مخصوصا هفته‎های اخیر شاهد پخش تبلیغات گسترده‎ و پرهزینه‎ی شرکت پست از تریبون صداوسیما بودیم؛ اقدامی که به مذاق وزیر ارتباطات خوش نیامد و وی به شدت نسبت به این اقدام تبلیغاتی پرهزینه‎ی شرکت پست انتقاد کرد.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت پست، گفت: "در تلویزیون تبلیغی از شرکت پست دیدم که هرچه تا آخر به آن نگاه کردم متوجه نشدم که چه چیزی را می خواهد بیان کند. باید با مردم با زبان خودشان صحبت کرد. زمانی که تبلیغی پخش می شود و تمام می شود باید حرکتی را ایجاد کند و این انگیزه را در مردم ایجاد کند که از فردا تمایل داشته باشند تا از این سرویس جدید استفاده کنند".

اگرچه روابط عمومی شرکت پست برای بیشتر دیده شدن مدیرش در ماه‎های اخیر، نسبت به پخش نوع خاصی از تبلیغات در صداوسیما اقدام کرد، اما این نوع خاص و یک سویه‎ی تبلیغات هم نتوانست به حفظ صندلی مدیرعاملی برای مدیریت پیشین کمک کند و وزیر هوشمند ارتباطات ترجیح داد مدیریت عاملی شرکت پست را به فردی بسپارد که به جای تبلیغات گسترده برای خودش به دنبال توسعه‎ی خدمات ارتباطی در شرکتی باشد که در سال‎های اخیر به شرکتی زیانده تبدیل شده است.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.