کدخبر :9671 پرینت
05 مهر 1392 - 10:45

مدیرعامل همراه اول خبر داد: "پرداخت سود 700 میلیارد تومانی همراه اول به سهامدار عمده در سال گذشته"

متن خبر

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار تاکید کرد: همراه اول در سال گذشته 6 هزار و 809 میلیارد تومان درآمد داشته که از این میان، یک هزار و 900 میلیارد تومان سود شرکت بوده است و از این بین 700 میلیارد تومان به سهامدار عمده اختصاص یافته است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سیتنا (CITNA.IR)، "وحید صدوقی" در نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تلکام، با اشاره به دستور وزیر ارتباطات برای توقف افزایش تعرفه مکالمات همراه اول، گفت: پس از 10 سال که قرار بود تعرفه‎های ما افزایشی جزیی داشته باشد، طی سه مرحله، ابتدا اعلام شد که از این اقدام خودداری کنید. در مرحله‌ی بعد موضوع لزوم توقف عملیاتی‌ کردن تعرفه‌های جدید مطرح شد و در نهایت اعلام شد که مصوبه‌ای که در این زمینه صادر شده بود، لغو می‌شود.

 

صدوقی ادامه داد: زمانی ما به همه کاربران خود اعلام کردیم که از این پس با یکسان سازی تعرفه‎های مکالمات، هزینه‌ی جابه‌جایی از مکالمات آنها حذف می‎شود اما حالا که با این بحث مخالفت شده چگونه می‌توانیم پاسخ‌گوی کاربران خود باشیم؟

 

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در ادامه‎ی پاسخگویی به سوال خبرنگاران، گفت: اگر شما یک شرکت به ما معرفی کنید که طی 10 سال گذشته قیمت خدمات خود را افزایش نداده باشد ما به شما جایزه خواهیم داد.

 

وی تاکید کرد: ما از ماه‌های مرداد‌ماه و شهریورماه هنوز قبضی صادر نکردیم و امیدواریم دولت برای حل این مشکل راهکاری پیدا کند که دیگر نه اپراتور ضرر کند و نه مشتری.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در مورد درآمد همراه اول در سال گذشته و چگونگی صرف این درآمد در بخش‎های مختلف، اظهار داشت: همراه اول در سال گذشته 6 هزار و 809 میلیارد تومان درآمد داشته که از این میان، یک هزار و 900 میلیارد تومان سود شرکت بوده است.

 

وی ادامه داد: با وجود سهامداران عمده در شرکت، ذی‎نفع اصلی دولت است؛ بدین ترتیب که به ازای هر 10 ریال که به سهامدار عمده پرداخت می‎شود، 35 ریال به دولت اختصاص می‎یابد.

 

صدوقی تشریح کرد: از یک هزار و 900 میلیارد تومان سود شرکت در سال گذشته، 700 میلیارد تومان به سهامدار عمده اختصاص یافته است.

 

صدوقی ادامه داد: در زمینه توسعه‎ی زیرساخت‎ها نیز 363 میلیون یورو در بخش ارزی، 123 میلیارد تومان در بخش ریالی و 900 میلیون تومان در بخش دفتری سرمایه گذاری شده است و در سال آینده نیز 2 هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش زیرساخت به تصویب هیات مدیره و سهامداران عمده رسیده است. 

 

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست، با حضور "مظفر پوررنجبر" مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تفاهمنامه‎ای بین شرکت تلفن ثابت ایران با آشنای اول و شرکت ارتباطات سیار ایران با برند همراه اول در خصوص تحول گروه مخابرات ایران در راستای همگرایی به امضا رسید.

 

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.