کدخبر :9573 پرینت
01 مهر 1392 - 13:41

افزایش 250 درصدی ترافیک دیتای همراه اول

متن خبر

عضو هیات مدیره‎ی همراه اول با اشاره به رشد واگذاری سیم‎کارت‎های دایمی و اعتباری همراه اول، گفت: طی ۱۹ سال گذشته، بالغ بر ۶۰ میلیون سیم کارت دایمی و اعتباری همراه اول واگذار شده که این نتیجه اعتماد مردم به ما بوده است.

 

به گزارش پایگاه خبری سیتنا، ناصر یوسف پور اظهار داشت: ما نه تنها بزرگترین اپراتور کشور، بلکه بزرگترین اپراتور خاورمیانه شده ایم، که این اعتماد وظیفه ما را سنگین تر می‎کند و بدین جهت سرفصل مشترک همه بخش‎های شرکت، رضایت مشترکین است.

عضو هیات مدیره‎ی همراه اول با تاکید بر "مشتری مداری" در فرهنگ همراه اول، اظهار داشت: مشتری در فرهنگ همراه اول جایگاه خاص و رفیعی داشته و در استراتژی ۵ ساله شرکت، برای پوشش هر چه بهتر نیازهای مشترکین، اولویت های زیادی را در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال با ارتقای کیفیت شبکه، همراه اول دستاوردهای چشمگیری داشته است، گفت: از ابتدای امسال تا کنون بدلیل ارتقای کیفیت شبکه و افزایش روز افزون تعداد مشترکین، ترافیک در بخش مکالمه ۳۵ درصد، پیامک ۷۰ درصد و در بخش دیتا ۲۵۰ درصد افزایش ترافیک وجود داشته است که این رشد بزرگ را مدیون اعتماد و حسن توجه مشترکین همراه اول می دانیم.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.