کدخبر :9562 پرینت
01 مهر 1392 - 06:37

رفع مشکلات مشترکین همراه اول از طریق سامانه‎ی CRM در نمایشگاه تلکام امسال

متن خبر
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT اظهار داشت: این شرکت به دنبال از بین بردن محدودیت های زمانی و مکانی برای خدمت رسانی هر چه موثرتر به مشترکین تلفن های ثابت و همراه اول می باشد.
 
ناصر قدیرکاشانی در گفت‏وگو با خبرنگار پایگاه خبری سیتنا (citna.ir) در خصوص ارائه خدمات جدید شرکت خدمات اول TCT در نمایشگاه تلکام امسال، اظهار داشت: در این نمایشگاه امکان ثبت نام برای خرید کالاهای دیجیتال به صورت اقساطی برای مشترکین همراه اول را ایجاد می کنیم. در این طرح، برای هر مشترک همراه اول تا سقف مشخصی اعتبار بر روی خطی که مالک آن می باشد اختصاص داده خواهد شد و مشترک به میزان آن اعتبار می تواند خرید اقساطی انجام دهد.
 
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT در خصوص سایر خدمات قابل ارائه‏ی این شرکت در نمایشگاه تلکام، گفت: در بخش تلفن ثابت ثبت نام خدمات الکترونیک تلفن ثابت را نیز خواهیم داشت. علاوه بر این برای ارسال پیامک بر بستر تلفن ثابت و همچنین درخواست هایی که در خصوص فون واژه می باشد نیز ثبت نام صورت می پذیرد.
 
وی افزود: رفع مشکلات مشترکین همراه اول از طریق سامانه CRM نیز در غرفه شرکت خدمات اول TCT امکان پذیر است.
 
قدیرکاشانی خاطرنشان کرد: در بخش بازرگانی و بازاریابی نیز به معرفی پروژه هایی همچون مرکز تماس و معرفی اقدامات بازرگانی شرکت خواهیم پرداخت تا بتوانیم با مخاطبانمان در شرکت های خصوصی و دولتی مخابراتی و ارتباطی، سازمان ها و ارگان های مرتبط  ارتباط برقرار کنیم.
 
به گفته قدیرکاشانی، یکی از تفاوت های اصلی حضور خدمات اول TCT در نمایشگاه تلکام امسال نسبت به سال گذشته ورود این شرکت در مباحث جدید حوزه بازرگانی است.
 
وی خاطرنشان کرد: در بخش بازرگانی محصولاتی را وارد کرده ایم که برای شرکت‏های مجموعه مخابرات ایران قابل استفاده است و امسال در نمایشگاه تلکام این محصولات برای مدیران مجموعه‏های مخابراتی به نمایش گذاشته خواهد شد که از جمله این محصولات مودم جدید ADSL  است، که این مودم از نظر رقابتی با مودم های موجود در بازار هم از نظر کیفیتی و هم به لحاظ قیمتی قابل رقابت می باشد و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
 
کاشانی ادامه داد: درحال حاضر این مودم ها برای شرکت مخابرات ایران با برند آشنای اول تولید می شود که اصلی ترین مشتری ما به حساب می آید که در نوبت اول 20 هزار مودم تحویل مخابرات ایران شده است. لازم به ذکر است در صورت تقاضای ارائه دهندگان اینترنت ADSL برای خرید این مودم ها، امکان تامین به این ارائه دهندگان نیز وجود دارد.
 
به گفته‏ی قدیرکاشانی، نرم افزاری نیز برای مرکز تماس‏های شرکت مخابرات ایران خریداری شده است، که در نمایشگاه امسال به مدیران مجموعه های مخابراتی و شرکت هایی که نیاز به مرکز تماس دارند به صورت نمونه ارائه خواهد شد تا در صورت نیاز بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.
 
IMG_9678.jpg
 
وی در ادامه تصریح کرد: یکی از اهداف ما در نمایشگاه، ارتباط با پرسنل مجموعه خدمات اول TCT می باشد که برای ما بسیار حائز اهمیت است. تعداد بالای پرسنل در مجموعه و وظیفه اصلی آنان که همان پاسخگویی به مشترکین می باشد این امکان را برای ما فراهم نمی آورد تا بتوانیم همه پرسنل را یک جا جمع کنیم ولی امیدواریم در نمایشگاه تلکام امسال و گردهمایی‏هایی از این دست بتوانیم این امر را میسر کنیم تا بتوانیم از نظراتشان مطلع شویم و به مشکلاتشان رسیدگی کنیم.
 
به گفته‎ی قدیرکاشانی، شرکت خدمات اول TCT در حاضر در دو بخش ارائه خدمات به مشترکین مخابرات استان تهران و مشترکین همراه اول مشغول به فعالیت می باشد. در زمینه ارائه خدمات به مشترکین مخابرات استان تهران، شرکت خدمات اول TCT با حدود 170 شعبه و 2500 نفر پرسنل خدمات خود را ارائه می دهد. در این راستا، فروش ADSL مخابرات استان تهران، پاسخ گویی به 118 و همچنین پشتیبانی فنی مشترکین ADSL نیز از جمله مسوولیت های این شرکت محسوب می شود.
 
وی افزود: در بحث همراه اول نیز شرکت خدمات اول TCT فعالیت های مختلفی از جمله مدیریت دفاتر امور مشترکین ، وصول مطالبات مشترکین و همین طور پشتیبانی فنی مشترکین را عهده دار می باشد. علاوه بر این خدمات، یک قرارداد نظرسنجی از مشترکین همراه اول نیز با این اپراتور بسته شده است.
 
قدیرکاشانی در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر نحوه ارائه خدمات به مشترکین همراه اول در دفاتر خدمات ارتباطی بخش خصوصی اظهار داشت: قرارداد فی مابین خدمات اول TCT و همراه اول تفاوت خاصی را برای مشترکین به دنبال نخواهد داشت  و مشترکین می توانند تمامی خدماتی که قبلاً در دفاتر خدمات ارتباطی دریافت می کردند اکنون نیز به همان ترتیب دریافت نمایند.
 
مدیرعامل خدمات اول TCT در خصوص تسهیلات ایجاد شده شرکت خدمات اول TCT برای مشترکین گفت: در ماه‏های اخیر در شرکت خدمات اول TCT ساعت کاری پنج شعبه را که پیش از این تا 4 عصر خدمت رسانی می کردند؛ تا 10 شب افزایش دادیم و به سمتی گام برمی داریم که مردم برای گرفتن خدمات محدودیت زمانی و مکانی نداشته باشند.
انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.