کدخبر :7935 پرینت
13 تیر 1392 - 18:03

برای شرکت در این سمینار منافی عفت فقط پیامک بزنید!

متن خبر

در حالی که بخش‎های نظارتی در فضای مجازی به نظارت دقیق محتوای منتشره در رسانه‎ها می‎پردازند، این روزها در کف خیابان و در و دیوار شهر شاهد چسباندن تبلیغات اموری هستیم که بعضا عفت عمومی را با چالش مواجه می‎کند.

به گزارش سیتنا به نقل از زیرنویس آنلاین (با اندکی اصلاحات)، در یکی از پرترددترین معابر عمومی شهر تهران تبلیغاتی نصب شده است که در آن از حل مشکلات زناشویی با عنوان س ک س درمانی یاد شده است.

این پوسترهای تبلیغاتی از برگزاری یک سمینار بزرگ با نام "رفتار عاشقانه" خبر می دهد.

در پوستر پر رنگ و لعاب مذکور اینگونه آمده : "مکانیزم های ضد خیانت را فعال کنید" ، " قلب همسرتان را به دیوار دل خودتان زنجیر کنید"

جالب اینجاست که در این پوسترها تنها با ارائه یک شماره که مربوط به شبکه پیامک است از علاقه مندان خواسته شده تا جهت ثبت نام، پیامکی را برای این شماره ارسال نمایند.

برخورد منطقی با مسائل زناشویی و پذیرفتن مشکلات در روابط زنانشویی از جمله مواردی است که در فرهنگ ایرانیان وجود دارد اما گسترانیدن آن در سطح خیابان و تبلیغات گسترده با نام س ک س درمانی قابل تامل بوده و لزوم نظارت دقیق وزارت فرهنگ و ارشاد و نهادهای مسئول را پیرامون اینگونه اقدامات می طلبد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

يك روز بايد منتقدان بدانند تا اين تابو ها شكسته نشود مشكلات زناشويي و جنسي حل نخواهد شد
بیشترین آمار طلاق در ایران در اثر مسکوت ماندن و عدم رسیدگی کارشناسانه به مسایل زناشویی و عدم آموزش صحیح زوجین در این زمینه می باشد. اگر پرداختن و آموزش مسایل زناشویی منافی عفت است پس آموزش مسایل زناشویی که توسط ائمه(ع)بیان شده را چگونه ارزیابی می کنید؟! آیا اینها نیز منافی عفت است؟
شما می توانید به کتاب بهشت خانواده مراجعه کنید در این کتاب روایتها و احادیثی از ائمه بیان شده و مسایل زناشویی را بسیار شفاف بیان نموده است. اسلام دین روشن و کاملی است و حتی به کوچکترین مسایل نیز توجه داشته است و هیچ مساله ای را به بهانه منافی عفت بودن بدون پاسخ باقی نگذاشته است
سلام صدهاسال بدون این تبلیغات سپری شدوزن وشوهرهادارای فرزندان زیادی شدندولی حالااینها تابوشده ؟چرا درجامعه ارزشهای اسلامی رادارید خراب میکنید؟
منبع آمارت رو می خوام! منظورم همون جمله ی اولته!
با تشکر
منبع نمیخواد . یه کم به دورو برت نگاه کن
اونفد رسیدگی کردن که باید جلوی این تبلیغاتا رو بگیرن! ششما چرا کاسه داغتر آش شدید؟
البته باید اینها گفته شود به اهلش از کانالی که مورد اطمینان باشد که اون یا پدر خانواده است و یا مادر خانواده و یا عالمی که محرم دلست و مورد اطمینان ویا کتابی که با زبان مناسب این مسائل را بازگو کرده ولزومی ندارد کنفرانس بزارند و دعوت عمومی که این مسائل مهم انسانی به مضحکه کشیده شود
با بودن این کلاس ها و نیاز جامعه به آن ها بسیار موافق ام. آنان که مخالفت می کنند،از سر ناآگاهی ست نسبت به یکی از طبیعی ترین ویژگی های انسانی، که اغلب ما ایرانیان درباره اش سکوت کرده ایم. این کلاس ها نه تنها آمار طلاق را کاهش می دهند، برای دختران و پسران جوان بسیار راه گشا هستند. خانواده های ما اغلب خودشان آموزش درست ندیده اند، تا بتوانند آن را به فرزندان شان منتقل کنند. درثانی، کدام پدر و مادر ایرانی حاضر است به دختر یا پسر جوان اش چنین چیزهایی را بیاموزد. بهتر است. واقع بین باشیم و از حضور چنین کلاس هایی استقبال کنیم و اجازه بدهیم حتا سطح آن ها نقد و بررسیِ کارشناسانه بشود تا دکانی نباشد برای پول پرستان، به جای انگیزه ی درست آموزش
همین طرز فکر شماهاست که آتیش زده به زندگی جوونها. نمیزارید یه ذره اطلاعاتشون بالا برده.معلوم نیست مرگتون چیه

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.