کدخبر :4137 پرینت
07 مهر 1391 - 14:23

صدور حکم بازداشت سازنده‎ی فیلم موهن به جهت انتشار این فیلم در اینترنت

متن خبر

"ناکولا باسلی ناکولا" سازنده فیلم موهن به جهت استفاده از اینترنت و استفاده از نام مستعار در انتشار این فیلم در اینترنت مجرم شناخته شده و حکم بازداشتش صادر شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از بولتن نیوز، دادگستری کالیفرنیا به دلیل تخطی باسلی از آزادی مشروط حکم بازداشت وی را صادر کرد. "ناکولا باسلی ناکولا" سازنده فیلم موهن که با فیلم ضد اسلامی خود علیه پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) دامنه بسیار وسیعی از اعتراضات مسلمانان را در جهان برانگیخت است به جهت استفاده از اینترنت و نام مستعار در انتشار این فیلم مجرم شناخته شده است. هر چند به دلایلی دادگاه به بررسی محتوای فیلم موهن ورود نکرده است.

باسلی که از آغاز اعتراضات گسترده در جهان به محتوای فیلم موهن، تاکنون در خفا زندگی می کند در سال 2011 به دلیل دستکاری اسناد بانکی و تقلب محکوم شده است و حق استفاده از اینترنت و استفاده از نام مستعار بدون نظارت پلیس از وی گرفته شده است. دلیل بازداشت سازنده فیلم موهن اینگونه اعلام شده که وی با قرار دادن فیلم بر روی اینترنت، مقررات آزادی مشروط خود را نقض کرده است.

"ناکولا باسلی ناکولا" 55 ساله که دارای اصلیت مصری است باید به زودی در دادگاه حضور پیدا کند. در این دادگاه خبرنگاران حضور نخواهند داشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.