کدخبر :308502 پرینت
18 مهر 1403 - 15:00

حضور همراه اول در نمایشگاه جیتکس؛ فرصت افزایش همکاری ها در بازارهای منطقه ای

با توجه به جایگاه نمایشگاه جیتکس دبی که زمینه ای برای نمایش موثر توانمندی های برترین برندهای فناوری جهان شده است، همراه اول هم با سومین حضور خود در این نمایشگاه می تواند علاوه بر افزایش قراردادهای رومینگ با سایر اپراتورهای دنیا، از فرصت های موجود‌ برای افزایش همکاری ها در بازار‌های منطقه ای استفاده نماید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، نمایشگاه جیتکس (Gulf Information Technology Exhibition) به عنوان بزرگترین رویداد فناوری و استارتاپی جهان از تاریخ 23 تا 27 مهرماه سال جاری و با شعار نوآوری و آینده‌نگری، در محل مرکز تجارت جهانی دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

این رویداد بین المللی حوزه خلیج فارس که چهارمین دهه از عمر خود را سپری می کند، در سال 1981 به شکلی محدود آغاز به کار کرد.

جیتکس که از بعد جایگاه برندی، پلی به سوی آینده فناوری به حساب می آید همه ساله میزبان پیشرفته ترین شرکت ها و بهترین ذهن های جهان در حوزه فناوری است تا با تکیه بر قدرت نوآوری، راهی برای ارتقای کسب و کارها، اقتصاد، جامعه و فرهنگ باز کند.

جیتکس

با توجه به جایگاه جیتکس در سال های اخیر که زمینه ای برای حضور پررنگ بزرگترین برندهای فناوری جهان در آن شده است، مشارکت در این رویداد می تواند موجب فراهم شدن فرصت‌ همکاری های بیش از پیش در بازار‌های منطقه ای برای همراه اول باشد.

همراه اول به عنوان اولین اپراتور کشور، در دو دوره پیشین این نمایشگاه حضور داشته و جیتکس امسال نیز سومین دوره از حضور همراه اول در این نمایشگاه به شمار می رود.

همراه اول

همراه اول در دو دوره گذشته نمایشگاه جیتکس، موفق به معرفی برند خود به شرکت های حاضر در این نمایشگاه شد و در این راستا توانست قراردادهای مختلفی در حوزه رومینگ با اپراتورهای خارجی منعقد کند.

همچنین چندین قرارداد رومینگ در چند کشور منعقد شد که تاکنون از 70 کشور به 105 کشور رسیده است و از طرف دیگر همکاری هایی در حال اجرا دارد که هنوز در حال اجرا و رفع موانع است.

هدف همراه اول از حضور در نمایشگاه جیتکس بحث برندینگ و جایگاه در منطقه در حوزه فعالیت خود است تا امکان عقد قرارداد، تفاهم نامه و همکاری های تجاری و قراردادهای B2B را بررسی کند.

همراه اول در نمایشگاه جیتکس 2024 در پنج زون Smart Solutions ,Telco ,E-commerce, Future zone و Digital life  حضور دارد که در این راستا نیز 13 سرویس برای ارائه به همراه دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.