کدخبر :3328 پرینت
04 مرداد 1391 - 19:14

دستگیری ماساژور اینترنتی در کرمان!

متن خبر

رییس پلیس فتای کرمان از دستگیری فردی که با طراحی و دایرکردن وبلاگ در قالب ماساژ درمانی، قصد فعالیت غیراخلاقی را داشت، خبرداد.

به گزارش سیتنا، سرهنگ کامبیز اسماعیلی دراین‌باره گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان دایره مبارزه با جرایم پلیس فتا کرمان، وبلاگی رویت شد که دایرکننده آن مطالب مستهجن را در آن درج کرده و مطالب آن بیانگر این بود که صاحب وبلاگ در قالب ماساژ درمانی، به‌ دنبال فعالیت غیراخلاقی است، که شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فتای کرمان خاطرنشان کرد: پس از انجام یکسری اقدامات، دایرکننده این وبلاگ شناسایی و در عملیاتی در یکی از هتل‌های شهر کرمان دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی، متهم به جرم خود اعتراف و هدف از راه‌اندازی این وبلاگ را کسب درآمد و برقراری رابطه نامشروع با مشتریان خود عنوان داشت.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه متهم در طول بازجویی اقرار کرد که به هیچ وجه فکر نمی کرد دستگیر شود، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که خوشبختانه هیچ ارباب‌رجوعی به این فرد مراجعه نکرده است و پرونده وی برای پیگیری تحویل دادسرا شد.

رییس پلیس فتای کرمان گفت: کاربران فضای سایبری باید مراقب سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف باشند و فریب تبلیغات آنان را نخورند، چه بسا افراد سودجویی هستند که با عناوین مختلف قصد دارند به نیت شوم و پلید خود برسند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.