کدخبر :3095 پرینت
12 تیر 1391 - 18:53

حجت الاسلام بیگی: به جای جمع‌آوری ماهواره و محدود کردن اینترنت، فرهنگ‎سازی کنید

متن خبر

حجت الاسلام روح الله بیگی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، گفت: عصر حاضر، عصر ارتباطات و اطلاعات است؛ اگر ماهواره ها به طور کامل جمع آوری شوند، اینترنت هست و در صورت محدود کردن اینترنت، رسانه های جنبی دیگر وجود دارد؛ رسم بر این است که هر کار و چیزی که محدود شود ، انسانها نسبت به آن حریص تر و جری تر می شوند و بیشتر دنبالش می گردنند.

به گزلرش سیتنا به نقل از اعتدال، عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به جای این که ماهواره ها را جمع کنیم ، بیاییم و نه در حرف بلکه در عمل کار فرهنگی انجام دهیم ، فرهنگی وارد میدان عمل شویم ؛ به جای شکستن بشقاب ماهواره ها ، بیاییم و فکرهای ماهواره ای را بشکنیم و این نمی شود مگر اینکه مردم ایران اسلامی را بیشتر با فرهنگ اسلام  ، محمد(ص)  و قرآن آشنا کنیم که مقدمه آن اصلاح خودمان است.

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از یک سو بشقاب های ماهواره را جمع می کنیم ، خوب چه جایگزینی به مردم می  دهیم؟ دیو چو بیرون رود فرشته در آید ، بالاخره اگر می خواهیم دیو را بیرون کنیم ، باید فرشته ارائه کنیم ؛  به مردم چه محصول فرهنگی ، تغذیه فکری و روحی و علمی و به روزی داده ایم؟

نماینده مردم میاندوآب ، شاهیندژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون جمع آوری ماهواره ها تاکنون به صورت واقعی اثر گذار نبوده و بهتر است در این قانون تجدید نظر شودو مجلس نهم باید علمی تر و بنیادی تر در این قضیه وارد شود.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.