کدخبر :308864 پرینت
20 مهر 1403 - 19:39

مبادله توافق نامه چهار جانبه با مشارکت سندیکای صنعت مخابرات ایران

در یازدهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات، توافقنامه حمایت از ایده های محصول محور در حوزه فاوا. بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سندیکای صنعت مخابرات ایران، همراه اول و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری‌ امضا و مبادله گردید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در یازدهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات، توافقنامه "حمایت از ایده های محصول محور در حوزه فاوا" بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سندیکای صنعت مخابرات ایران، همراه اول (مرکز تحقیق و توسعه) و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی)‌ امضا و مبادله گردید.

برای گذار به اقتصاد دانش بنیان، حمایت از رشد تولید و جهش تولید دانش بنیان، این توافق نامه برای فراخوانی و حمایت از ایده های محصول محور و کاربردی در زیرساخت های  ارتباطی کشور منعقد گردیده است.

موضوع این توافق نامه تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست بوم نوآوری های فناورانه و فناوری های کلیدی در حوزه زیرساخت های ارتباطی کشور است.

این توافق در قالب حمایت از طرح های فناورانه است که در حد نمونه آزمایشگاهی بوده و با حمایت هدفمند میتواند محصولات اصلی یا جانبی صنعتی و تجاری از آن طرح ها به دست آید.

این توافق نامه باهدف دریافت پیشنهادهای ایده های محصول محور و تعریف پروژه های تحقیق و توسعه و تجاری سازی در قالب طرح های پژوهشی مشارکتی با مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان منعقد شده است.

سندیکای مخابرات

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.