کدخبر :307550 پرینت
25 شهریور 1403 - 11:37

هیجان‌ انگیزترین محصول مراسم رونمایی اپل چه بود؟

اپل در مراسم رونمایی خود یک شارژر جدید مگ‌ سیف معرفی کرده که این شارژر می‌ تواند آیفون ۱۶ را در مدت فقط ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ کند‌ که به‌ میزان قابل‌ ملاحظه‌ ای سریع‌ تر از شارژ بی‌ سیمی است که گوگل و سامسونگ ارائه کرده‌ اند.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از ایندیپندنت، بین رونمایی از جدیدترین آیفون ۱۶، ایرپادهای جدید و یک ساعت اپل سری ۱۰ تازه، شاید متوجه خبری که در سخنرانی اصلی اپل گنجانده شده بود نشده باشید.

اپل یک شارژر جدید مگ‌سیف (MagSafe) کاملا جدید معرفی کرده است که تمام مشکلاتی را که باعث می‌شود از شارژ بی‌سیم متنفر باشم، رفع می‌کند. این شارژر دارای قدرت شارژ ۲۵ وات است و وقتی با یک آداپتور یو‌اس‌بی‌-‌سی ۳۰ واتی استفاده شود، می‌تواند آیفون ۱۶ را در مدت فقط ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ کند‌ که به‌میزان قابل‌ملاحظه‌ای سریع‌تر از شارژ بی‌سیمی است که گوگل و سامسونگ ارائه کرده‌اند و سقف قدرت شارژشان به‌ترتیب ۲۳ وات و ۱۵ وات  است.

آنچه همیشه از شارژ بی‌سیم بیزارم کرده، سرعت فوق‌العاده کندش است. با اینکه وقتی اپل سیستم اتصال مغناطیسی مگ‌سیف را همراه آیفون ۱۲ معرفی کرد جالب بود، من برای شارژ آیفون ۱۵ پرومکس خودم اصولا هیچ‌وقت سراغ شارژر مگ‌سیف ۱۵ واتی اپل نمی‌روم.

وقتی از شارژر مگ‌سیف (که حالا قدیمی شده است) استفاده شود، حدود یک ساعت طول می‌کشد تا به شارژ ۵۰ درصد برسد، و دو ساعت طول می‌کشد تا شارژ کامل شود. در این شرایط، شاید از یو‌اس‌بی‌‌-‌سی استفاده کنم تا گوشی ظرف ۲۵ دقیقه به شارژ ۵۰ درصد برسد. اما با معرفی مگ‌سیف کاملا جدید، احتمال اینکه شارژر مغناطیسی را به پشت آیفونم بزنم به‌شدت افزایش یافته است. آنچه در ادامه می‌آید تمام نکاتی است که باید بدانید.

شارژر جدید مگ‌سیف اپل در دو اندازه سیم عرضه می‌شود. سیم مگ‌سیف یک متری ۳۹ پوند و سیم ۲ متری ۴۹ پوند قیمت دارد.

با وجود این، چند نکته وجود دارد. شارژر بی‌سیم ۲۵ واتی سریع‌تر فقط برای آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو در دسترس است، و به یک آداپتور برق ۳۰ واتی یو‌اس‌بی‌-‌سی نیاز دارید.

اگر آیفون ۱۲، آیفون ۱۳، آیفون ۱۴، آیفون ۱۵ یا ایرپاد با قاب شارژ مگ‌سیف دارید، همراه آداپتور برق ۲۰ واتی یو‌اس‌بی‌-‌سی همچنان قدرت شارژ ۱۵ واتی خواهید داشت. این شارژر با شارژ بی‌سیم چی (Qi) [استاندارد شارژ القایی] نیز کار می‌کند (برای شارژ بی‌سیم به استفاده از آهن‌ربا نیاز ندارید)، اما فقط ۸ وات قدرت شارژ خواهید داشت که این فرایند را به‌شدت کند می‌کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.