کدخبر :306753 پرینت
08 شهریور 1403 - 16:49

نمایشگاه کیتکس طبق برنامه از ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه برگزار می شود

بر اساس اطلاعیه شورای سیاست گذاری نمایشگاه کیتکس، این دوره از نمایشگاه طبق برنامه از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه پیش رو در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شورای سیاست گذاری نمایشگاه کیتکس در اطلاعیه ای تاکید کرد:

نمایشگاه کیتکس طبق برنامه از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ شهریور در جزیره زیبای کیش برگزار خواهد شد.

محورهای مناسب و مرتبط با برنامه هفتم پیشرفت، پنل های کاربردی، استقبال شرکت ها، سازمان ها و نهادهای ذی ربط برای حضور (تا کنون بیش از یکصد شرکت و نهاد)، حمایت و پشتیبانی وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات/ صنعت، معدن و تجارت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا سطح وزرا/معاون رئیس جمهور و معاونین حاکی از برنامه ریزی دقیق و بموقع این رویداد مهم است.

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا با مشارکت تشکل های فعال، پویا و حساس به عاقبت کسب و کارهای فاوا برخود لازم می دانند که قدردان این مشارکت ها در سطح ملی و بخشی باشند.

وزرای محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور که موضوع نمایشگاه را در راستای ماموریت وزارتخانه ها و نهاد خود می دانند و به تعامل واقعی بین بخش خصوصی و دولتی اعتقاد دارند و آن را رمز موفقیت در انجام بموقع برنامه پنجساله هفتم می دانند علاوه بر حمایت در سطوح معاونین و مدیران کل خود، حضور در نمایشگاه کیتکس و نشست های تخصصی آن را در برنامه خود قرار داده اند.

شورای سیاستگذاری نمایشگاه کیتکس، برنامه چهار روزه این رویداد را به روشی تنظیم نموده که شرکت کنندگان در نمایشگاه، اعضای پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی از یکسو و بازدیدکنندگان از نمایشگاه و مدعوین پنل ها و کارگاه ها در خاتمه این رویداد از حضور خود راضی و آن را موثر در کسب و کارها و ماموریت های خود بدانند.

ریز برنامه ها و تاریخ های حضور وزرای محترم، معاونین محترم رئیس جمهور و سایر مدیران ارشد، متعاقبا اعلام خواهد گردید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.