کدخبر :306220 پرینت
29 مرداد 1403 - 08:52

راهنمایی برای خرید بلیط ارزان از تهران به استانبول

بسیاری از ما دوست داریم هزینه‌‌های سفر را از بخش‌های مختلف کم کنیم تا راحت‌تر بتوانیم برای قسمت‌های دیگر سفر برنامه‌ریزی داشته باشیم.

متن خبر

گزارش آگهی/ یافتن پروازهای ارزان دیگر غیرممکن به نظر می‌رسد. شما به‌راحتی می‌توانید بلیط ارزان از تهران به استانبول بخرید و یک سفر عالی را برای خود رقم بزنید. استانبول یکی از مقصدهای محبوب برای سفرهای خارجی است و افراد زیادی هستند که دوست دارند این کشور و زیبایی‌های آن را از نزدیک ببینند. بسیاری از ما دوست داریم هزینه‌‌های سفر را از بخش‌های مختلف کم کنیم تا راحت‌تر بتوانیم برای قسمت‌های دیگر سفر برنامه‌ریزی داشته باشیم. در سفرهای خارجی معمولا قیمت بلیط هواپیما یکی از موارد مهمی است که حتما باید درباره آن مطالعه کرده باشید.

در این مقاله قصد داریم راهکارهایی ساده را بررسی کنیم که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید بلیط ارزانی را برای سفر خود بیابید. مقاله را بخوانید و آن را با دوستان و هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید. این کار باعث خواهد شد تا بتوانید از نظر دیگران هم برای یافتن بهترین گزینه‌ها استفاده کنید.

چگونه پروازهای ارزان پیدا کنیم

بسیاری از مسافران پروازهایی با این مراحل پروازی که می‌خواهند را جستجو می‌کنند: مقصدی را انتخاب کنند، تاریخ‌هایی را برای بازدید از مقصد مذکور در نظر بگیرند و پروازهای ارزان به آن مقصد را جستجو کنند. توجه داشته باشید که پروازهای ارزان در این ترتیب در کجا قرار می‌گیرند. با تعیین قیمت به‌عنوان آخرین اولویت، در نهایت با پروازهای گران درگیر خواهیم بود. برخی از افراد ماهر برای جستجوی بلیط ارزان از تهران به استانبول یا دیگر مسیرها این روند را توصیه می‌کنند:

  • پروازها را از فرودگاه(های) خانه خود جستجو کنید.

  • از میان بلیط‌های ارزانی که می‌بینید، تصمیم بگیرید که کدام مقصد بیشتر مورد‌علاقه شما است.

  • تاریخ‌هایی را پیدا کنید که برای برنامه شما مناسب هستند.

چگونه پروازهای ارزان پیدا کنیم

بلیط‌های لحظه آخری پرواز

درحالی‌که قیمت بلیط هواپیما در هر زمان ممکن است تغییر کند، بلیط‌های لحظه آخری معمولا گزینه‌هایی فوق‌العاده برای یک سفر خوب و ایده‌ئال به شمار می‌روند. بهتر است پروازها را تا 12 ماه قبل رزرو کنید تا بهترین قیمت‌ها را برای سفر خود داشته باشید. البته این موضوع هم همیشه بهترین گزینه‌ها را برای شما در پی ندارد. گزینه‌های لحظه آخری آماده هستند تا بهترین پیشنهادها را با قیمت‌هایی فوق‌العاده به شما ارائه دهند. اگر چمدان خود را در زمانی کوتاه آماده می‌کنید و می‌توانید در همین فاصله راهی سفر شوید، شک نکنی که برای خرید بلیط ارزان از تهران به استانبول، پیشنهادهای لحظه آخری برای شما بهترین موردها هستند.

بهترین زمان برای رزرو پرواز چه زمانی است؟

پنجره‌های طلایی بهترین فرصت برای سفر شما هستند. زمان سفر یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند قیمت بلیط را تعیین کند. ایده‌ئال‌ترین بازه‌های زمانی برای یافتن پروازهای ارزان در زمان‌های اوج سفر (فکر کنید تابستان) و دوره‌های غیرپیک (مثلا اوایل پاییز و بهار) عبارت‌اند از:

  • فصل خلوت سفر

  • داخلی یک تا سه ماه پیش از سفر

  • بین‌المللی دو تا هشت ماه قبل از سفر

یک راه خوب برای به خاطر سپردن این موضوع توجه به زمان فروش سایر اقلام مانند لباس است. به‌عنوان‌مثال، هنگامی که کت‌های زمستانی در اواخر بهار و اوایل تابستان به فروش می‌رسند، پروازهای زمستانی نیز به فروش می‌‌رسند!

ارزان‌ترین روز برای خرید بلیط هواپیما چه روزی است؟

رزرو یک روز در مقابل روز دیگر تفاوتی ایجاد نمی‌کند. این موضوع قبلا درست بود، اما دیگر درست نیست. زمانی که بلیط هواپیما برای اولین‌بار به‌صورت آنلاین فروخته شد، روزهای ایده‌ئالی برای یافتن پروازهای ارزان وجود داشت. شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌های هواپیمای خود را در یک زمان از‌پیش‌تعیین‌شده بارگیری می‌کنند و اگر شما یکی از اولین کسانی باشید که آنها را می‌بینید، می‌توانید بهترین معامله را دریافت کنید. امروزه کرایه‌ها هر روز تغییر می‌کنند، گاهی اوقات در یک ساعت تغییر داریم و این موارد توسط الگوریتم‌های پیچیده تعیین می‌شوند. به‌طور‌کلی، ارزان‌ترین روزها برای پرواز سه‌شنبه، چهارشنبه و شنبه هستند.

از بهترین سایت‌‌های جستجوی پرواز استفاده کنید

همه سایت‌‌های جستجو به‌عنوان بخشی از کاهش هزینه‌های خطوط هوایی، هزینه‌های پرواز را افزایش داده‌اند. برخی از وب‌سایت‌های جستجو کاربران بیشتری دارند و گزینه‌های بهتری را در آن‌ها می‌بینید. علی بابا گزینه خوبی برای یافتن و رزرو بلیط ارزان از تهران به استانبول است.

Shape3

با خطوط هوایی مقرون‌به‌صرفه دوست شوید

خطوط هوایی مقرون‌به‌صرفه، بلیط‌های ارزان‌تری نسبت به همتایان خود ارائه می‌دهند. این موضوع و خدمات آن باید واضح باشد. با گزینه‌هایی مانند فضای کمتر برای پا و عدم وجود غذا یا نوشیدنی رایگان در هواپیما (که به‌هرحال معمولا در بلیط با قیمت بالاتر شما با خطوط هوایی با خدمات کامل پوشش داده می‌شود) موارد خوبی را برای سفر در اختیار خواهید داشت. حتما همه گزینه‌های سایت علی بابا را بررسی کنید. همیشه ارزان‌ترین موارد بهترین گزینه‌ها برای خرید نیستند. شما با کمی جستجو و دقت می‌توانید گزینه‌های خوب و فوق‌العاده‌ای را برای سفر خود بیابید.

ارزان‌ترین روز برای پرواز را مشخص کنید

درحالی‌که تئوری‌های زیادی در مورد رزرو به طور خاص در سه‌شنبه برای صرفه‌جویی در هزینه وجود دارد، واقعیت این است که هیچ حقیقت ثابتی وجود ندارد که دقیقا کدام روزها برای پرواز ارزان‌تر هستند. اغلب اوقات خروج در روزهای ابتدای هفته ارزان‌تر است، اگرچه همیشه این‌طور نیست. بهترین استراتژی شما این است که یک تصویر سریع از قیمت‌ها برای یک ماه کامل دریافت کنید تا ببینید چه روزهایی برای مسیر خاص شما ارزان‌ترین هستند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.