کدخبر :303955 پرینت
16 تیر 1403 - 11:36

خبر خوش مالک تلگرام به همستربازها؛ عرضه توکن همستر بر روی TON

مالک تلگرام به کاربران بازی همستر نوید داد که به زودی زحماتشان در این بازی به نتیجه خواهد نشست و با عرضه توکن همستر بر روی TON که در آینده‌ای نزدیک انجام می‌گیرد، می‌توانند به پولشان برسند.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، درحالیکه در روزهای گذشته بخشی از کاربران بازی همستر از به پول نزدیک‌شدن زحماتشان در این بازی به نوعی ناامید شده بودند، مالک تلگرام طی یک بیانیه خبری مسرت‌بخش را به همستربازها داد و آن‌ها را برای رسیدن روزهای بهتر امیدوار کرد.

پاول دوروف، مالک پیام‌رسان تلگرام طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بزودی، تیم همستر توکن خود را بر روی TON عرضه خواهد کرد و مزایای بلاک‌چین را به صدها میلیون نفر معرفی می‌کند.

به گفته دوروف همستر کامبت جدیدترین پدیده اینترنت تنها در عرض سه ماه توانسته بیش از ۲۳۹ میلیون کاربر جذب کند که در نوع خود رکوردی بی‌نظیر است.

طبق آمار روزانه ۴ تا ۵ میلیون کاربر جدید و فعال به این مینی اپلیکیشن تلگرام اضافه می‌شوند که همستر کامبت را به سریعترین سرویس دیجیتال در حال رشد در جهان تبدیل کرده است.

دوروف که چندی پیش نیز تاکید کرده بود که موج جدیدی از مینی‌اپلیکیشن‌ها در تلگرام در راه است و همستر کامبت پیشتاز این گروه شده به همستربازها نوید داد که به زودی زحماتشان در این بازی به نتیجه خواهد نشست و با عرضه توکن همستر بر روی TON که در آینده‌ای نزدیک انجام می‌گیرد، می‌توانند به پولشان برسند.

انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.