کدخبر :295312 پرینت
09 خرداد 1403 - 12:16

اتصال بیش از 200 روستا به اینترنت پرسرعت در استان کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از اتصال و بهبود کیفیت بیش از 200 روستای بالای بیست خانوار و تعداد زیادی روستای زیر بیست خانوار استان به شبکه ارتباطی در 33 ماه خدمت دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این مهم جز با کار جهادی مجموعه وزارت ارتباطات میسر نمی شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سید محمودرادمنش در نشستی که با سید جواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار داشت، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم در حوزه توسعه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت سیزدهم در راستای برقراری عدالت ارتباطی، سهم ویژه ای ادا کرد.

وی با اشاره به کارهای بزرگ دولت سیزدهم در توسعه شاخص های ارتباطی افزود: توجه بی نظیر دولت به ایجاد زیرساخت های دایمی مبتنی بر فیبرنوری، نقطه عطفی در حوزه توسعه زیرساخت های ارتباطی محسوب می شود.

رادمنش از اتصال و بهبود کیفیت بیش از 200 روستای بالای بیست خانوار و تعداد زیادی روستای زیر بیست خانوار استان به شبکه ارتباطی در 33 ماه خدمت دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این مهم جز با کار جهادی مجموعه وزارت ارتباطات میسر نمی شد.

مدیرکل ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد، افزایش پایداری شبکه ارتباطی در چند سال اخیر در استان را کم نظیر توصیف کرد و افزود: نمونه آمادگی و پایداری شبکه ارتباطی استان را در انتخابات اسفند ماه شاهد بودیم.

رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از عزم این مجموعه برای به ثمر رساندن پروژه های زیرساختی در استان در حوزه فیبرنوری شهری و روستایی خبر داد و گفت: نهایت تلاش ما اتمام پروژه های تعریف شده و توسعه زیرساخت ها در تمام شهرهای استان و مسیرهای روستاییست. 

سید جواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این نشست، جهادی و مردمی بودن را از شاخصه های اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این منش و مسیر شهید والامقام آیت اله دکتر رئیسی باید تداوم یابد.

وی افزود: استقبال بی نظیر مردم شریف ایران از کاروان شهدای خدمت ثابت کرد: مردم دل در گرو خدمتگزاران صدیق خود دارند و قدردان مسئولین مردمی هستند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.