کدخبر :292165 پرینت
21 اسفند 1402 - 09:55

آغاز عملیات اجرایی توسعه شبکه ارتباطی مبتنی بر فیبرنوری در پرند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران گفت: توسعه شبکه فیبرنوری در فازهای چهار الی هفت پرند آغاز شده است و به زودی کل شهر پرند به کارگاه توسعه شبکه فیبرنوری تبدیل خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مرتضی رضایی گفت: با انعقاد قرارداد شرکت صبا نت و شرکت عمران پرند عملیات توسعه شبکه فیبرنوری در فاز های چهار، پنج، شش و هفت آغاز و همچنین مذاکرات تکمیلی با شهردار پرند برای اجرا در فازهای یک تا سه انجام شد.

مدیرکل ارتباطات استان تهران با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه توسعه دسترسی اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری پرسرعت در استان تهران در سال 1401 آغاز شده است گفت: اولویت امروز وزارت ارتباطات توسعه اینترنت ثابت در بسترفیبر نوری است و مقرر شده تا پایان سال 1404، پوشش 20 میلیونی به شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها فراهم شود.

رضایی افزود: همکاری شهرداری های استان در اجرای طرح ملی توسعه فیبر نوری بسیار موثر است و ضرورت دارد بر اساس قوانین و مقررات ابلاغی مجوز حفاری و انجام فیبر گذاری به اپراتور های معرفی شده از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داده شود.

مدیرکل ارتباطات استان تهران خاطر نشان کرد: در شهر پرند قرارداد همکاری منعقد و عملیات اجرایی در فاز های چهار ال هفت شروع شده و با همکاری شهرداری پرند به زودی در فاز های یک الی سه نیز عملیات اجرایی انجام می شود.

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.