کدخبر :283401 پرینت
09 مرداد 1402 - 20:37

مدیرعامل متا: ریزش نیمی از کاربران اولیه تردز عادی است

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا که چندی پیش اپلیکیشن تردز را برای رقابت با توئیتر راه‌اندازی کرد، می‌گوید پلتفرم تردز نیمی از کاربرانی را که در روزهای ابتدایی به دست آورده بود از دست داده است، اما این وضعیت عادی است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، زاکربرگ در جلسه‌ای با کارمندان متا، ریزش ۵۰ درصدی کاربران تردز را اعلام کرد، اما این وضعیت را «عادی» خواند و گفت طبق پیش‌بینی‌ها با افزودن ویژگی‌های جدید به برنامه، روند حفظ کاربران بهتر خواهد شد.

وی افزود: «اگر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر ثبت‌نام شده داشته باشید، در حالت ایده‌آل عالی خواهد بود که تمام یا حتی نیمی از آن‌ها در پلتفرم باقی بمانند. ما هنوز در این مرحله قرار نگرفته‌ایم.»

کریس کاکس، مدیر محصول شرکت متا نیز در این جلسه به کارکنان‌ گفت حالا آن‌ها بیشتر روی افزودن قابلیت‌هایی تمرکز کرده‌اند که باعث بازگشت کاربران به این پلتفرم می‌شوند.

کاکس گفت: به عنوان نمونه، ویژگی جدید تردز به کاربران اینستاگرام نیز اجازه می‌دهد تردزهای مهم را ببینند.

این دو شبکه اجتماعی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و جهت ثبت‌نام در Threads، کاربران باید یک حساب اینستاگرام نیز داشته باشند.

آمارها نشان می‌دهند پلتفرم متا روز ۷ ژوئیه به رکورد ۴۹ میلیون کاربر رسیده، اما این رقم تنها یک هفته بعد به ۲۳.۶ میلیون کاربر کاهش یافته است.

همچنین مدت زمان استفاده کاربران از این پلتفرم نیز که روز ۷ ژوئیه ۲۱ دقیقه بوده یک هفته بعد به ۶ دقیقه کاهش یافته است.

گزارش مالی سه‌ماهه متا که دو روز پیش منتشر شد نشان می‌دهد که اگرچه این شرکت در زمینه متاورس ضرر ۳.۷ میلیارد دلاری را گزارش کرده، اما بهترین عملکرد سه‌ماهه خود از سال ۲۰۲۱ را تجربه کرده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.