کدخبر :283158 پرینت
03 مرداد 1402 - 08:19

پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر سمنان آغاز شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه اجرایی‌سازی برای ایجاد بستر و زیرساخت‌های لازم برای اتصال منازل و کسب و کارهای شهر سمنان به شبکه فیبرنوری پرسرعت FTTH خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سید یاسر حسن پور، در جلسه ای که با حضور فرماندار سمنان، مدیر کل اقتصادی استانداری، معاون مدیرعامل و مدیر پروژه شرکت خدماتی ارتباطی ایرانسل و شهردار سمنان برگزار گردیده بعد از ارائه اسناد بالادستی و تشریح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها (FTTH)، نسبت به اهمیت و ضرورت اجرایی‌سازی پروژه در راستای فرآیند تکمیل شبکه ملی اطلاعات در استان تاکید نمودند.

حسن پور افزود: در حال حاضر فیبرنوری به طول تقریبی 24 کیلومتر توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در شهر سمنان در گذشته اجراگردیده است, طرح جدید فیبرنوری FTTHشهر سمنان به متراژ تقریبی 138 کیلومتر توسط این اپراتور تهیه گشته و نصب تجهیزات اکتیو به تعداد 1300 عدد، نیز شروع گشته است.

حسن پور بر لزوم اجرایی‌سازی پروژه مذکور در راستای شهر هوشمند، با شعار سمنان بهشت فناوری تاکید نمودند و در پایان نیز شهردار سمنان نیز با رویکرد نقش فناوری اطلاعات در شهرسازی مدرن، موافقت خود با اجرایی سازی پروژه مذکور را اعلام نمودند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.