کدخبر :282557 پرینت
18 تیر 1402 - 12:12

مشاور وزیر ارتباطات در توسعه ارتباطات روستایی به سیتنا، خبر داد: افزایش روستاهای متصل به شبکه‌ی ارتباطی کشور به بالای 90 درصد

مشاور وزیر ارتباطات در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح USO، گفت: از آغار بکار دولت سیزدهم تا کنون 4012 روستا شامل ۳۶۸.۸۴۲ خانوار و ۱.۲۷۶.۰۵۳ نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند که با این اقدام بیش از 90 درصد روستاهای کل کشور به شبکه متصل شده‌اند.

متن خبر

مهندس ایرج روحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون آخرین وضعیت پروژ USO در کشور، گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته از جمله مهم‌ترین عوامل گسترش همه جانبه عدالت در توسعه متوازن زیرساخت‌های فضای مجازی در کشور به شمار می‌رود.

مشاور وزیر ارتباطات در توسعه ارتباطات در مناطق روستایی و مجری طرح USO، تاکید کرد: از آغار بکار دولت سیزدهم تا کنون 4012 روستا شامل ۳۶۸۸۴۲ خانوار و ۱۲۷۶۰۵۳ نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند که با این اقدام بیش از 90 درصد روستاهای کل کشور به شبکه متصل شده‌اند.

مجری طرح USO (طرح خدمات عمومی اجباری ارتباطات)، اشاره کرد: تلاش این مجموعه بر این است تا پایان سال جاری عمده روستاهای باقی‌مانده بالای 20 خانوار دارای زیرساخت‌های پایه مانند برق، جاده و ... به شبکه ملی اطلاعات متصل و از خدمات مربوطه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.