کدخبر :281620 پرینت
25 خرداد 1402 - 10:47

با هشت اپلیکیشن ضروری برای آیفون‌ آشنا شوید

اشخاصی که به تازگی گوشی آیفون خریده‌اند، باید بدانند که هشت نرم‌افزار کاربردی وجود دارد که در بدو خرید این برند از گوشی، باید آن‌ها را روی دستگاه خود نصب کنند تا مثل گارد و گلس که محافظت از بدنه گوشی را برعهده دارند، سیستم داخلی و نرم‌افزار‌ی دستگاه خود را نیز امن کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، استیو جابز سال‌ها قبل مدعی شد که برای هرکاری یک اپلیکیشن در اپ‌استور در نظر گرفته شده که برخی از آن‌ها عملکردی فوق‌العاده و کاربردی را برای شما به همراه دارند.

اشخاصی که به تازگی گوشی آیفون خریده‌اند، باید بدانند که هشت نرم‌افزار کاربردی وجود دارد که در بدو خرید این برند از گوشی، باید آن‌ها را روی دستگاه خود نصب کنند تا مثل گارد و گلس که محافظت از بدنه گوشی را برعهده دارند، سیستم داخلی و نرم‌افزار‌ی دستگاه خود را نیز امن کنند.

پس از خرید آیفون نخستین اپلیکیشنی که باید روی آن نصب کنید، یک نرم افزار مدیریت پسورد مانند 1Password است که رمزهایی پیچیده و غیرقابل حدس زدن را تولید کرده و در فضایی امن نگهداری می‌کند.

همچنین پسوردهای کاربر را بین تمامی دستگاه‌های متعلق به او (اپل و غیر اپل) به اشتراک گذاشته و امکان استفاده از آن‌ها در تمامی وبسایت‌ها و سرویس‌ها را به‌ سادگی فراهم می‌کند.

امکان ذخیره کردن اطلاعات فردی کاربر و همچنین پشتیبانی از قابلیت تایید هویت دو مرحله‌ای برای تامین امنیت بالاتر از دیگر امکانات آن است.

اپلیکیشن Notion یک بسته کاربردی فوق‌العاده برای گوشی‌های اپل به شمار می‌رود که به‌ راحتی قادر است نوت‌ها، امور روزمره، فعالیت‌ها و حتی متون ذخیره شده کاربر را در یک فضای سرراست و منظم ذخیره کند.

اشتراک گذاری ساده و بی‌دردسر داده‌ها با سایر پلتفرم‌ها نیز دیگر ویژگی جذاب این اپلیکیشن است.

پس از مدتی Notion، به مغز دوم شما تبدیل شده و در اکثر فعالیت‌های روزمره در کنارتان خواهد بود.

اپلیکیشن Documents می‌تواند تمامی اسناد شما را در قالبی راحت و خوش‌ساخت مدیریت کند و تصاویر، فایل‌های ویدیویی و اسناد صوتی‌ کاربر را در دسته‌های مختلف قرار دهد.

همچنین بهره بردن از مرورگر اینترنت و وی‌پی‌ان اختصاصی که امکان دریافت محتوای مختلف از اینترنت، بدون نیاز به استفاده از سافاری یا گوگل کروم را فراهم می‌کند از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.

آپدیت iOS 16.5 عمر باتری گوشی‌های آیفون را به شدت کاهش می‌دهد!

اپلیکیشن MyFitnessPal یکی از بهترین برنامه‌های رایگان پایش سلامتی است که نقدهای فوق‌العاده‌ای را هم از منتقدین و کاربران دریافت کرده است.

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید میزان مصرف انرژی، رژیم غذایی و ورودی کالری خود را مشاهده و پایش کنید و حتی برای نرمش و ورزش نیز برنامه‌ریزی نمایید.

اگر به دنبال یک ویرایشگر حرفه‌ای در آیفون تازه خود هستید، حتما Snapseed را امتحان کنید.

این اپلیکیشن قابلیت‌های متعددی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد که امکان تنظیم روشنایی تصاویر، کنتراست و اشباع رنگ آن‌ها را فراهم می‌کنند.

اپلیکیشن Todoist برای برنامه‌ریزی کارهای روزمره و نوت برداری است که می‌تواند یک منشی فوق‌العاده برای شما باشد.

این برنامه یکی از ساده‌ترین رابط‌های کاربری در میان تمامی اپلیکیشن‌های iOS را ارائه داده و مدیریت امور شما را به ساده‌ترین شکل ممکن امکان‌پذیر می‌کند.

امکان برچسب‌گذاری اپلیکیشن‌ها بر حسب اهمیت و قابلیت اضافه کردن آیتم‌ها به تقویم از مهم‌ترین قابلیت‌های کلیدی این اپلیکیشن به شمار می‌رود.

اپلیکیشن Spark Mail نیز یکی از برنامه‌های ضروری برای آیفون است که مدیریت ایمیل‌های شما را دگرگون کرده و تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

اپلیکیشن Spark Mail به کمک قابلیت فوق‌العاده‌ای چون اینباکس هوشمند، در کنار توانایی‌های پیشرفته جستجو و اعلان‌های قابل تنظیم، قادر است به بهترین شکل ایمیل‌های شما را مدیریت کرده و خیالتان را از این بابت راحت کند.

اپلیکیشن Mint یکی از شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌های iOS است که امکان مدیریت مالی و مشاهده وضعیت بودجه فردی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید میزان دخل و خرج ماهانه خود را مدیریت کرده و بودجه‌ای را به‌صورت ماهانه برای امور خاص اختصاص دهید.

یادآوری زمان پرداخت قبوض و قسط‌های بانکی‌ و مدیریت هزینه‌های ماهیانه برای برنامه‌ریزی بهتر اهداف اقتصادی‌ از دیگر مزایای این نرم‌افزار است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.