کدخبر :270463 پرینت
25 تیر 1401 - 11:25

پیشگیری از تخریب فرهنگ کشور با ساماندهی فضای مجازی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به دنبال ساماندهی و مدیریت فضای مجازی بوده‌ایم و قانونی را در این رابطه نوشته که در حال بررسی است و قطعاً اگر فضای مجازی ساماندهی نشود، فرهنگ کشور از دست می‌رود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس جمعه 24 تیرماه سال 1401 به دیدار آیت الله سید کاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه رفتند و در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد کمیسیون مباحثی را نیز در حوزه فرهنگ مطرح کردند.

مرتضی آقا تهرانی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این دیدار در خصوص عملکرد کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس در دو سال اخیر عملکرد مطلوبی داشته و یکی از موفق‌ترین کمیسیون‌های مجلس بوده است.

وی افزود: به دنبال ساماندهی و مدیریت فضای مجازی بوده‌ایم و قانونی را نیز در این رابطه نوشته که در حال بررسی است اما از بیرون این طرح را تخریب کرده‌اند تا به سرانجام نرسد. قطعاً اگر فضای مجازی ساماندهی نشود، فرهنگ کشور و انقلاب از دست می‌رود.

کمیسیون فرهنگی مجلس در دو سال اخیر عملکرد مطلوبی داشته و یکی از موفق‌ترین کمیسیون‌های مجلس بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: در موضوع خانواده و جوانی جمعیت هم قانونی به تصویب رسید و بودجه خوبی هم در این رابطه گذاشته شد تا توانسته باشیم ازدواج جوانان را تسهیل کنیم بنابراین انتظار می‌رود دولت سیزدهم در این زمینه گام‌های اساسی بردارد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در این دو سال اخیر توفیق حاصل شد از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات چهار استان چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، اصفهان و کرمان قرار گرفتیم و اقداماتی هم در خصوص حل مشکلات این استان‌ها انجام شد و در حال حاضر هم نظارت میدانی استان گلستان در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار گرفته تا اینکه اقداماتی هم در خصوص موضوعات فرهنگی این استان صورت گیرد.

آقاتهرانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ارتباط دیپلماتیک دولت با کشورهای همسایه گفت: ارتباط دولت سیزدهم با کشورهای همسایه از اقدامات مناسب و مطلوب است که می‌تواند بر رونق اقتصادی کشور تأثیر بگذارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای انجام کارهای فرهنگی در وهله نخست باید پیوست فرهنگی را در نظر بگیریم و کاری بدون کارشناسی در این زمینه انجام نگیرد تا اینکه منجر به نتایج نامطلوبی نشود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.