کدخبر :266262 پرینت
27 بهمن 1400 - 15:07

ارتقای کیفیت خدمات پستی ضرورت دارد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر ارتقای خدمات پستی در راستای افزایش کیفیت رضایت مشتریان را از مهم‌ترین اولویت‌های شبکه پستی کشور برشمرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمود لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست، صبح امروز 27 بهمن ماه سال جاری از حوزه معاونت فنی و ناحیه پستی مفتح استان تهران بازدید و با کارکنان و مشتریان گفتگو کرد.

لیائی طی بازدید از ناحیه پستی مفتح بر لزوم ارتقای بیشتر کیفیت خدمات پستی تأکید کرد.

وی بابیان اینکه رضایت مشتریان، معیار سنجش کیفیت خدمات است؛ خواستار توجه بیشتر به مؤلفه مشتری مداری شد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی پست در این بازدید ضمن گفتگو با مشتریان باجه‌های پستی میزان رضایت آن‌ها از خدمات پستی را جویا شد.

لیائی همچنین با کارکنان بخش‌های مختلف دیدار و گفتگو کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان؛ خواستار همدلی و همراهی مضاعف آنان را روزهای پایانی سال شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست را در این بازدید مدیران کل پاسخگویی به مشتریان، مهندسی عملیات پستی و پست استان ‌تهران همراهی می‌کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.