کدخبر :264605 پرینت
02 دی 1400 - 18:42

سلطانی: تعادل بین درآمد و هزینه در حوزه‌ی ارتباطات بسیار مهم است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در بخش ارتباطات تعادل بین درآمد و هزینه بسیار مهم است و در تمام کشورهای توسعه‌یافته با حمایت دولت این بخش به ویژه ثابت به تعالی و پیشرفت می رسد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست خبری همزمان با نخستین روز برپایی این نمایشگاه ضمن بررسی و تشریح راهبردهای فناوری در کلان روندهای بین‌المللی تصریح کرد: جایگاه کشورمان در جهان از نظر شاخص‌های توسعه ICT مناسب نیست و به حرکت درآمدن ریل فعالیت مخابرات و حمایت از آن نقش زیادی در بهبود رتبه کشورمان در سطح فراملی خواهد داشت.

سلطانی گفت: در بخش ارتباطات تعادل بین درآمد و هزینه بسیار مهم است و در تمام کشورهای توسعه‌یافته با حمایت دولت این بخش به ویژه ثابت به تعالی و پیشرفت می رسد. دولت ها با توجه به اهمیت بخش ثابت، خط اعتباری ویژه را برای شرکت مادر تخصصی خود باز می کنند چون بخش ثابت دیربازده و در عین حال بسیار استراتژیک است.

وی ادامه داد:‌ تغییر تعرفه‌ها در هزینه‌های نگهداری در شورای رقابت تصویب شده و در حال حاضر در مرحله کارشناسی برای تصویب در سازمان تنظیم مقررات است. با این مصوبه حداقل هزینه نگهداری تلفن ثابت برای جلوگیری از زیان دهی مخابرات میسر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات اعلام کرد: شرکت مخابرات ایران بر اساس نقشه راه خود، یک سند راهبردی دارد که با وجود مشکلات اقتصادی آن را پیاده‌سازی می‌کند. با هم‌افزایی‌های ایجادشده در دولت سیزدهم و حمایت از شرکت مخابرات، عقب‌ماندگی‌های نقشه راه مخابرات از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ به صورت کامل جبران خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.