کدخبر :258896 پرینت
16 تیر 1400 - 14:33

اینترنت مخابرات؛ فعالسازی و تعرفه سرویس‌های مشترکین

اگر از مشترکین مخابرات ایران هستید یا تمایل دارید از خدمات و سرویس‎‌های اینترنت adsl این اپراتور استفاده کنید، در این مقاله سعی شده است نحوه فعالسازی، تعرفه‌های شرکت و سایر اطلاعات مرتبط با خدمات ارائه شده توسط این شرکت را بررسی کنیم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت مخابرات، یکی از پر ترافیک ترین اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی است. چنانچه می‌خواهید از نحوه ثبت نام و فعالسازی اینترنت adsl این شرکت و همچنین تعرفه اینترنت مخابرات اطلاع پیدا کنید، مقاله خوبی را انتخاب کرده‌اید. در این مقاله قصد داریم تا خدمات ارائه شده توسط این شرکت را به طور کامل معرفی و بررسی کنیم. بنابراین اگر تمایل دارید از سرویس‌های این شرکت استفاده کنید و یا در صورتی که بخواهید اطلاعات کاملی درباره سرویس‌های این اپراتور داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

نحوه دریافت اینترنت مخابرات

اگر تمایل دارید تا از سرویس‌های اینترنت شرکت مخابرات استفاده کنید، باید ابتدا از یکی از 3 روش پیشنهادی نسبت به فعالسازی اینترنت مخابرات adsl اقدام کنید. در ادامه به بررسی این 3 روش خواهیم پرداخت:

مراجعه به شعب مخابراتی

یکی از راه های فعال کردن adsl های این اپراتور، مراجعه حضوری به یکی از شعب مخابرات در شهر یا محل سکونت است. در این روش شما باید با مراجعه به یکی از مراکز درخواست خود را ثبت و اینترنت خود را فعال نمایید. در انتها با دریافت کد کاربری و رمز عبور مودم می‌توانید کانفیگ مودم خود را انجام دهید. دقت کنید که در این روش باید مالک خط به صورت حضوری در محل مدنظر حاضر شود.

استفاده از سایت مخابرات

اگر امکان مراجعه حضوری برای شما وجود ندارد، می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت، درخواست فعالسازی اینترنت خود را ثبت کنید. در این روش باید وارد سایت www.tci.ir  شده و با وارد کردن اطلاعات خود منتظر فعال شدن adsl باشید.

اقدام به تماس تلفنی

یکی دیگر از روش‌های دریافت اینترنت مخابرات تماس با شماره 2020 است. از طریق تماس با خط تلفن ثابت خود می‌توانید درخواست فعال سازی اینترنت خود را درج نموده و از سرویس‌های این شرکت بهره مند شوید. توجه کنید که در این روش باید از طریق خطی که قصد فعالسازی اینترنت را دارید، با مرکز مخابراتی تماس حاصل فرمایید.

تعرفه اینترنت مخابرات

یکی از مهمترین مسائلی که مشترکین برای استفاده از خدمات اینترنت یک اپراتور به آن توجه می‌کنند، تعرفه‌ها و قیمت سرویس‌های ارائه شده است. چه از طریق مراجعه حضوری و چه از سایت این شرکت اقدام به فعالسازی اینترنت بر خط خود را ثبت کنید، به راحتی می‌توانید قیمت بسته‌های اینترنت را مشاهده کنید.

برای اطلاع دقیق تر از تعرفه اینترنت مخابرات می‌توانید پس از ثبت نام و دریافت فضای کاربری، وارد ناحیه کاربری خود شوید و از قیمت بسته‌های ارائه شده توسط این اپراتور آگاه شوید. برای این کار می‌توانید روند زیر را طی کنید:

1.ابتدا وارد آدرس https://adsl.tci.ir/panel شوید. در ادامه با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه و همچنین ثبت کد امنیتی وارد پنل کاربری خود شوید. لازم به ذکر است که کد کاربری همان شماره تلفن ثابت شما به همراه کد استان است. البته باید از وارد نمودن صفر ابتدایی اجتناب کنید.

2.اکنون می‌توانید با ورود به منوی سمت راست تصویر و بخش خرید و گزینه خرید سرویس، تعرفه‌های موجود در شرکت مخابرات را مشاهده کنید. دقت کنید که قیمت اینترنت مخابرات نسبت به حجم و مدت زمان سرویس ارزش گذاری شده است و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از بسته ها را خریداری کنید.

[node:title]

3.همچنین با مراجعه به همین بخش و ورود به سایر گزینه‌ها مانند خرید ترافیک اضافی یا خرید ترافیک زمان دار می‌توانید از تعرفه سایر بسته‌های شرکت مخابرات نیز اطلاع پیدا کنید. این بسته ها برای زمانی است که در طول دوره یک ماهه حجم بسته شما به پایان رسیده است.

نحوه تغییر سرویس اینترنت مخابرات

اگر یکی از بسته‌های مخابرات را خریداری کرده‌اید و به هر دلیلی اعم از کافی نبودن حجم بسته یا قیمت بالای آن، قصد تغییر سرویس خود را داشته باشید، این امکان برای شما وجود خواهد داشت. برای تغییر سرویس اینترنت مخابرات adsl به راحتی می‌توانید وارد منوی خرید شده و از طریق گزینه تغییر سرویس بسته‌ی فعلی خود را با یک سرویس دیگر عوض کنید.

نمایش اینترنت مصرفی روزانه مشترکین مخابرات ایران

چنانچه نیاز دارید تا الگوی مصرفی خود را مشاهده کنید، این قابلیت برای کاربران در سایت مخابرات گنجانده شده است. با ورود به پنل شخصی خود می‌توانید در همان صفحه اول اطلاعاتی نظیر حجم بسته، روزهای مانده سرویس، ترافیک باقی مانده و سایر موارد را مشاهده کنید. همچنین یکی از قابلیت‌های جالب این اپراتور نمایش حجم مصرف روزانه اینترنت در طول 7 شبانه روز گذشته است. به این ترتیب می‌توانید از الگوی مصرف خود اطلاع پیدا کنید و در صورت نیاز سرویس خود را تغییر دهید.

جمع بندی

وجود مشکلات زیرساختی در اینترنت کشور همیشه دردسر ساز بوده است و نمی‌توان به هیچ وجه این موضوع را کتمان کرد. اما شرکت مخابرات ایران سعی نموده با ارائه خدمات مناسب تا جای ممکن سرویس‌های خوبی به مشترکین خود ارائه دهد. سرویس‌هایی با سرعت خوب و قطعی کم و همچنین قیمت مناسب را باید از ویژگی‌های این شرکت خدماتی دانست.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

تشکر بابت خدمات خوبتان
سلام خسته نباشید ببخشید من 50 گیگ اینترنت خریدم از سایت مخابرات ولی فعلا یک روزه فعال نشده ازحجم بسته قبلی هم هیچی نمونده فقط نوشته ۱۲روز مونده هر کار میکنم حجم بسته تازه ام فعال نمیشه پولشم ریختم اینترنتی از سایت مخابرات ولی فعال نمیشه میشه کمکم کنید
سلام
من چطور میتونم روی تلفن ثابت خونه که به نام مالک خونه هست اینترنت بخرم، خودم مستاجر هستم و وایفا هم دارم
باید روز های باقی مانده از سرویس قبلی رو بسوزونین
سلام من بسته یک ماهه گرفم بعدش 8 روز مونده به یک ماه حجم بسته تموم شد برای خرید دوباره همون بسته میگه بیشتر از 5 روز از زمان شما باقی مونده بااید چیکار کنم هر ماه این مشکل رودارم
خب روز های باغیماندرا به سوزون
سلام وقتتون بخیر چجوری باید به واحد فروش دسترسی پیدا کنم؟ به ۲۰۲۰ که زنگ میزنم چه گزینه ایی رو باید بزنم که وصل بشم به واحد فروش
۲۰۲۰ از صبح تا عصر زنگ‌زدم همش بوق مشغولی میخوره چرا

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.