کدخبر :239760 پرینت
10 دی 1398 - 09:48

افتتاح دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (IKT2019)

دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (IKT2019) با حضور دکتر سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و دکتر وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات در محل سالن شهید حیدر اتابکی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (IKT2019) با هدف کاربردی کردن موضوعات حوزه ICT، صبح امروز سه‌شنبه (۱۰ دی ۱۳۹۸) در محل سالن شهید حیدر اتابکی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز بکار کرد.

این همایش که از دیروز به مدن چهار روز شروع بکار کرده است، با برپایی سخنرانی‌های علمی، ارائه‌ی مقالات، پنل‌ها و کارگاه‌های آموزشی ادامه خواهد یافت.

در این دوره از کنفرانس، شعار «ایران هوشمند» مدنظر است و یکی از پنل ها هم به این موضوع اختصاص داده شده که به مفهوم ایران هوشمند و ابعاد متفاوت آن از منظر بازیگران متفاوت پرداخته می شود.

یکی دیگر از پنل های اصلی در این کنفرانس به اقتصاد دیجیتال می پردازد و موضوع این کنفرانس به دلیل هم پوشانی دیجیتالی شدن تمام مسائل و خدمات اقتصادی و تاثیر آن بر زندگی و رفاه مردم مورد توجه قرار گرفته است.

حدود ۹ متخصص و استاد در این حوزه طی سه روز روی عناوین مختلف مانند تحول دیجیتال، فناوری ICT، محاسبات کوانتومی، اینترنت اشیاء، پردازش سیگنال، یادگیری عمیق، هوش مصنوعی و امنیت سخنرانی خواهند کرد.  

هدف از برگزاری این کنفرانس ایجاد بستری برای انتقال دانش میان صنعت و دانشگاه می باشد که در کنار ارائه های علمی، شرکت‌هایی در حوزه های مرتبط هم در نمایشگاه جانبی کنفرانس حضور دارند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.