کدخبر :234601 پرینت
07 مهر 1398 - 13:10

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به سیتنا:

محصولات شرکت‌های دانش بنیان از نظر کیفیت، کمیت و قیمت، قابل رقابت هستند/ در رویداد فناورانه‌ی شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت فولاد، رکورد انعقاد قراردادها خواهد شکست

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: شرکت‌های دانش بنیان در کشور هم از نظر کیفیت، هم از نظر کمیت و هم از لحاظ قیمت کالاهای عرضه شده قابل رقابت هستند.

متن خبر

دکتر سعید باستانی در حاشیه‌ی گردهمایی فناورانه‌ی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت فولاد کشور، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر ضرورت الزام مجلس و دولت به بخش صنعتی برای انعقاد قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان، گفت: این موضوع بحث عرضه و تقاضاست و به اندازه‌ی کافی شرکت‌های دانش بنیان در کشور خوب هستند که خود صنعت‌گران ورود پیدا کنند.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان در کشور هم از نظر کیفیت، هم از نظر کمیت و هم از لحاظ قیمت کالاهای عرضه شده قابل رقابت هستند.

دکتر باستانی با اشاره به رویداد فناورانه‌ی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت فولاد هم گفت: حتما این رویداد رکورد انعقاد قراردادها را خواهد زد و بعید می‌دانم مشکل خاصی وجود داشته باشد که مجلس یا دولت بخواهند صنعت را برای انعقاد قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان الزام کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.