کدخبر :207972 پرینت
28 بهمن 1396 - 08:54

با تعریف دامنه‌های زمانی و جغرافیایی مثل نوروز و پارس، امکانات راحت‌تری برای بازاریابی کسب‌وکارها فراهم می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، می‌گوید: با تعریف دامنه‌های خاص زمانی و جغرافیایی مثل نوروز و پارس امکانات راحت‌تری برای تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکارهای جدید و قدیم به وجود می‌آید و در واقع کار ارزشمندی به شمار می‌رود.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس آذری جهرمی، که در حاشیه‌ی بازدید از نمایشگاه جشنواره‌ی وب و موبایل ایران در غرفه‌ی شرکت "پردیس میزبان" (کارگزار انحصاری فروش پسوند دامنه‌های nowruz و pars در ایران) حضور یافته بود، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون جایگاه این پسوند دامنه‌ها در کسب و کارهای جدید، اظهار داشت: "طبیعتا با تعریف دامنه‌های خاص و زمانی مثل نوروز و دامنه‌های جغرافیایی مثل پارس امکانات خوب و راحت‌تری برای تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکارهای جدید و قدیم به وجود می‌آید و در واقع کار ارزشمندی به شمار می‌رود".

گفتنی است؛ مدیران شرکت پردیس میزبان، در نشستی خبری در حاشیه‌ی جشنواره‌ی وب و موبایل ایران اعلام کردند: ما در ایران به دنبال این هستیم که بتوانیم در حیطه‌ی قوانین بین المللی به اندازه سهم خودمان در فضای وب حضور داشته باشیم و پسوند Nowruz. به عنوان یک هویت ملی ایرانی و بعد از آن هم پسوند Pars. می‌توانند به ما کمک شایانی نمایند که در این فضا ورود نماییم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.