کدخبر :201458 پرینت
21 خرداد 1396 - 00:17

مدیر IT تیم ملی فوتبال ایران یا کارشناس شراب!

اگر از آنالیزور پرتغالی تیم ملی هم بگذریم به فردی می‌رسیم به نام «فیلیپه سانتوس» که چند وقتی است به کشورمان آمده است. اینکه او با چه هدفی و برای چه کاری به کشورمان آمده و این روزها در کنار تیم ملی است از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال بی‌پاسخ مانده و اعلام نشده است همانگونه که پیش از این خیلی از موارد در فدراسیونِ سکوت، بی‌پاسخ مانده بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا و به نوشته تسنیم، سانتوس در این چند روز در تمرین تیم ملی ایران حضور داشته و از او به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم ملی نام برده می‌شود هر چند برخی دیگر می‌گویند عنوانی که او اکنون با آن در حال فعالیت است، مدیر IT تیم ملی فوتبال ایران است؛ عجب عنوان پر طمطراقی!

«فیلیپه سانتوس» کیست؟

طبق آنچه در صفحه اجتماعی او آمده، فیلیپه سانتوس، مشاور و علاقمند در زمینه‌های خانواده و سفر، ورزش و شراب و ارتباطات، شاغل در مؤسسه «آتلیر دُ کاراکتره» است. موسس این موسسه که در شهر لیسبون پرتغال واقع شده، مارکو باربوسا است و فیلیپه سانتوس به عنوان مشاور در این موسسه مشغول به کار است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

خیلی آدم های احمقی هستید .به شما و ما چه که ایشون در کشور خودشان چکار میکنند و علاوه بر فوتبال در چه رشته دیگری فعالیت دارند . خاک بر سرتون با اوین خبرای چیپ

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.