کدخبر :185732 پرینت
05 فروردین 1395 - 15:19

واکنش به انتشار فیلم ضرب و شتم یک راننده در فضای مجازی (+فیلم)

انتشار فیلم ضرب و شتم یک راننده توسط مامور پلیس راهور در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از میزان، چند روزی است که فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن افسر پلیس راهور با حمله به یک راننده پراید مشکی رنگ او را به شدت زیر مشت و لگد می گیرد تا جایی که رفتارهای زشت این افسر با دخالت همکارش به پایان می رسد.

انتشار این فیلم در آستانه نوروز و تلاش ماموران پلیس برای کاهش تلفات، باعث شده است تا دید مردم نسبت به ماموران پلیس راهور تغییر کند.

یک مقام ارشد پلیس راهور نیروی انتظامی درباره انتشار این فیلم در فضای مجازی و تخریب ماموران پلیس راهور  به میزان گفت: این فیلم متعلق به دو سال قبل است و در جاده فریمان در استان خراسان رضوی ضبط شده است.

وی ادامه داد: اصل فیلم صحیح است اما مامور خطاکاری که اقدام به ضرب و شتم راننده خودرو می کند، سرباز وظیفه پلیس راه بود. بعد از وقوع این حادثه در همان زمان فیلم به دست مسئولان وقت پلیس راهور رسید و آنها نیز برخورد قاطعی با مامور متخلف انجام دادند.

این مقام آگاه گفت: انتشار این فیلم در زمانی خاص که نیروهای پلیس در حال انجام وظیفه هستند بی انصافی است.

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

در جامعه ای که ادعا گران دم از حکومت عدل علوی می زنند بیایند و ببینند.
ای مردم فهیم ایران کجای دنیا یک پلیس راهور چنین کاری می کند.
در کشور های غربی که بنا به حرف اقایان فسق و فجور بیداد می کند کی چنین اتفاقی میفتد.
باشد تا دیگر به فرهنگ دیگر ممالک توهین نکنیم و خویش را اصلاح گردانیم.
ای بابا اصغر قلی شلوغش میکنیا.
دقت کنی یه سرباز وظیفست. یه جون مثله بقیه که لباس خدمت تنشه
از کوره در میره و به اون راننده حمله میکنه. حتماچیزی گفته بهش
همه ماها سرباز بودیم . اون کادری نیست کهاینجوری حملهمیکنه
امروز من یه دور ممنوع حواسم نبود پیچیدم هرچی التماس کردم اخرش 100000جریمه کرد و سه نمره منفی داد و تازه میگفت باید میرفتی اموزش میدی منم گفتم بچه میترسونی؟
رفیقش با لگانس همونجا دور زد گفتم چرت جریمه نکردیش ولی جوابی نداشت گفتم بروز تلافیش ازت در میاد عجب مملکتیه بعدشم اقا میپرسید ماشین چه رنگی بخرم شعور هم نداشت اقای ساجدی واسه سیستمت و واسه مملکتم متاسفم قیامتی هم هست
جناب اضغر قلی در همان جوامع غربی هیچکس مثل شما یک مورد ضرب و شتم را به کل فرهنگ جامعه تعمیم نمی دهند.
شاید حرف شما درست باشد آقا شهرام ولی آیا واقعا همین یک مورد است.
در جامعه ای که تبعیض , پارتی بازی , رانت خواری و بسیاری دیگر از مشکلات فرهنگی بیداد می کند اوردن یک مثال ساده کفایت می کند.
کجاست آن شور و شوق اول انقلاب کجایند آن بانوانی که حتی یک موی سرشان را نامحرم نمی دید , کجا رفت غیرت جوان ایرانی.
ما انقلاب نکردیم که شاهد چنین رخداد هایی باشیم ما هشت سال با کل دنیا نجگیدیم برای این , ما ده سال تحریم را تحمل نکردیم برای دیدن چنین صحنه هایی. ای ملت عزیز ایران پاینده و سربلند باشید.
وقتی نیروی پلیس با کوچکترین بی احترامی مواجه شد یعنی کل امنیت مملکت به شوخی گرفته شده.پلیس نماینده ی همه ی مردم کشور است.در برابر کوچکترین برخورد غیر محترمانه و توهین به پلیس باید قاطعانه برخورد شود
من سالها مقیم کانادا بودم، کوچکترین سرپیچی از فرمان پلیس توسط مردم همان کشور برابر بود با خوابیدن روی زمین در حالیکه زانوی پلیس روی کمر شخص خاطی بود و در نهایت خشونت و جدیت فرد خاطی بازداشت میشد.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.