کدخبر :179470 پرینت
15 مرداد 1394 - 18:08

اعمال ساختار جدید شرکت مخابرات با تغییرات کلان مدیریتی

با توجه به تصویب و ابلاغ ساختار جدید شرکت مخابرات ایران و ایجاد مرکز عملیات فنی و تجاری با هدف هماهنگی عملیات استان ها با اهداف و برنامه های استراتژیک شرکت، انتصاباتی در شرکت مخابرات ایران صورت گرفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، طی احکام جداگانه ای از سوی آقای دهناد، سرپرست شرکت مخابرات ایران، آقایان: مهندس کارگزار به سمت معاون مدیر عامل و رییس مرکز عملیات فنی و تجاری، لطفعلی به سمت مدیر امور فناوری اطلاعات و با حفظ سمت به عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، لواسانی به سمت مدیر امور تجاری و مهندس حاجی محمدی به سمت مدیر امور شبکه در معاونت عملیات فنی و تجاری مدیرعامل منصوب شدند.

متن احکام به شرح زیر است:

جناب آقای علی کارگزار

با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به سمت معاون مدیرعامل و رییس مرکز عملیات فنی و تجاری منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و با بهره گیری از تفکر راهبردی، برنامه ریزی هدفمند ،سازماندهی هوشمندانه منابع و همفکری سایر همکاران، نسبت به انجام وظیفه و مسئولیت های محوله کوشش نموده و در مسیر تحقق چشم انداز ، ماموریت و استراتژی های شرکت موفق و موید باشید.

جناب آقای شهاب لطفعلی

با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به سمت مدیر امور فناوری اطلاعات در معاونت مدیر عامل و مرکز عملیات فنی و تجاری مدیرعامل منصوب می شوید .

امید است با استعانت از پروردگار متعال و با بهره گیری از تفکر راهبردی، برنامه ریزی هدفمند، سازماندهی هوشمندانه منابع و همفکری سایر همکاران، نسبت به انجام وظیفه و مسولیت های محوله کوشش نموده و در مسیر تحقق چشم انداز ، ماموریت و استراتژی های شرکت موفق و موید باشید.

 

جناب آقای محمدرضا حاجی محمدی

با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به سمت مدیر امور شبکه در معاونت مدیر عامل و مرکز عملیات فنی و تجاری مدیر عامل منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و با بهره گیری از تفکر راهبردی ،برنامه ریزی هدفمند ،سازماندهی هوشمندانه منابع و همفکری سایر همکاران، نسبت به انجام وظیفه و مسئولیت های محوله کوشش نموده و در مسیر تحقق چشم انداز ، ماموریت و استراتژی های شرکت موفق و موید باشید.

جناب آقای سیامک لاری لواسانی

با توجه به تعهد ، تخصص و شایستگی جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به سمت مدیر امور تجاری در معاونت مدیر عامل و مرکز عملیات فنی و تجاری مدیرعامل منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و با بهره گیری از تفکر راهبردی، برنامه ریزی هدفمند، سازماندهی هوشمندانه منابع و همفکری سایر همکاران، نسبت به انجام وظیفه و مسولیت های محوله کوشش نموده و در مسیر تحقق چشم انداز ، ماموریت و استراتژی های شرکت موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است، مرکز عملیات فنی و تجاری با سه بخش امور تجاری، شبکه و فناوری اطلاعات، حوزه عملیات شرکت را زیر نظر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مدیریت می کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

سه گزینه اول بنظر بهترین انتخاب میرسد . احسنت بر جناب دهناد . ولی اگر مشکلات هیئت مدیره مخابرات حل نشود بعید میدانم کاری از پیش برود . در هر حال برای ایشان و شرکت مخابرات آرزوی موفقیت دارم

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.