کدخبر :173995 پرینت
25 فروردین 1394 - 23:25

دستور وزیر ارتباطات برای پیگیری تخلف ایرانسل در فروش اینترنت

وزیر ارتباطات حین گفت و گو با خراسان بلافاصله دستور پیگیری تخلف ایرانسل را به مسئول دفتر خود صادر کرد که وی نیز طی تماس تلفنی با سازمان تنظیم مقررات ، خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در حالی که موضوع عدم اعلام اتمام بسته های اینترنتی ایرانسل و در نتیجه محاسبه هر کیلو بایت اینترنت به صورت آزاد، موجب نارضایتی بسیاری از مشترکان شده است، وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال خراسان؛ ضمن غیر قانونی خواندن این اقدام ، بلافاصله دستور پیگیری تخلف ایرانسل را در این خصوص صادر کرد.

شایان ذکر است که این موضوع در پی دریافت پیام های مردم در اعتراض به اقدام ایرانسل در عدم اعلام اتمام بسته های اینترنتی، به طور مستمر از هفته گذشته توسط خبرنگار خراسان در حال پیگیری است.

بسیاری از کاربران بسته های اینترنتی ایرانسل به این مشکل برخورد کرده اند که پس از پایان بسته های اینترنتی خود، پیامکی برای اطلاع رسانی درباره اتمام بسته برایشان ارسال نمی شود و از این موضوع بی خبر می مانند.بدین ترتیب پس از اتمام، استفاده دیتای کاربران به صورت خودکار وارد مصرف آزاد اینترنتی می شود و با تعرفه آزاد محاسبه می شود که این موضوع سبب اتمام سریع شارژ حساب مشترکان اعتباری و افزایش غیر متعارف قبض کاربران دائمی می شود.

وزیرارتباطات در حاشیه مراسم تودیع ومعارفه رئیس سازمان فضایی در پاسخ به خراسان درباره نارضایتی مشترکان اپراتور های اول و دوم تلفن همراه از عدم اعلام اتمام بسته های اینترنتی تاکید کرد : هیچ اپراتوری حق ندارد بدون رضایت مشترک سرویس و یا بسته اینترنتی را فعال کند بلکه اپراتور ها موظف هستند در این زمینه اطلاع رسانی دقیقی را انجام دهند و با اتمام زمان استفاده از بسته ها ، این موضوع را به مشترک اعلام کنند و چنان چه خلاف این امر انجام شود ، اپراتور کار غیر قانونی انجام داده است و من دستور پیگیری موضوع را صادر می کنم.

وی در ادامه تصریح کرد : البته در مورد اپراتور همراه اول من وپسرم از سرویس اینترنت همراه اول استفاده می کنیم و روال به این شکل است که از روز قبل درباره اتمام بسته اینترنتی اطلاع رسانی می شود اما در مورد اپراتور دوم با توجه به آن چه گزارش شده است، موضوع پیگیری خواهد شد.

واعظی همچنین در واکنش به این اقدام ایرانسل که از مشترک می خواهد از طریق اعلام یک کد دستوری از زمان و مانده بسته خود مطلع شود، گفت : این روش درستی نیست و اپراتور باید با اطلاع رسانی درست این موضوع را به مشترک اعلام کند. در قراردادی که اپراتور با مشترک دارد، اپراتور باید متعهد شود که اتمام بسته را به مشترک اعلام کند و در صورت عدم فعال سازی مجدد بسته از سوی مشترک، اپراتور به مشترک اعلام کند که هزینه اینترنت او به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

شایان ذکر است که وزیر ارتباطات حین گفت و گو با خراسان بلافاصله دستور پیگیری تخلف ایرانسل را به مسئول دفتر خود صادر کرد که وی نیز طی تماس تلفنی با سازمان تنظیم مقررات ، خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

باسلام من بسته 5هزارتوانی ازایرانسل خریدم سیمکارتم هم دائمی بود
فردای آنروز برایم پیامک آمد وگفت سیمکارت شمایکطرفه شده ومبلغ صدونودهزارتومان هم برایم بابت اینترنت قبض صادرکرده بودند.خلاصه تمام پیگیریهای من بی حاصل ودرنتیجه سیمکارتی که صدوپنجاه هزارتومان خریده بودم راازمن لغوامتیازکردند
دستشون دردنکنه همه تلاششون خدمت صادقانه به مردم کشورشون است

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.