کدخبر :172792 پرینت
18 بهمن 1393 - 13:03

مدیرعامل آژانس هواپیمایی و جهانگردی علی بابا، خبر داد:

امکان خرید آنلاین بلیط سفرهای نوروزی ایران ایر با سامانه علی بابا

مدیرعامل آژانس هواپیمایی و جهانگردی علی بابا، گفت: مسافران نوروزی ایران ایر می توانند بلیط های سفرهای هوایی نوروزی خود را از سامانه علی بابا خریداری کنند.

متن خبر

"مجید حسینی‌نژاد" مدیرعامل آژانس هواپیمایی و جهانگردی علی بابا (http://alibaba.ir)، در گفت و گو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: هواپیمایی ایران ایر که هواپیمایی ملی محسوب می شود، از آذر ماه امسال برنامه فروش بلیط های نوروزی را مشخص نمود و علی بابا هم توانست با ارائه خدمات آنلاین، خرید بلیط های نوروزی از طریق سامانه alibaba.ir را ارائه دهد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی دقیق و مناسب هواپیمایی ایران ایر از اواخر پاییز امسال، امکان برنامه ریزی به موقع و دور از شلوغی و استرس را برای مسافران نوروزی پروازهای ایران ایر فراهم نمود.

حسینی نژاد افزود: همکاری علی بابا با هواپیمایی ایران ایر که به دنبال ارائه خدمات به موقع و منظم به مسافران می باشد باعث افتخار و نشان دهنده عزم جدی این خط هوایی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران می باشد.

وی افزود: امکان برنامه ریزی و خرید به موقع بلیط های مسافرتی می تواند در هزینه های سفرهای نوروزی مسافران مفید فایده باشد و امکان برنامه ریزی مناسب مسافرت ها از پیش از سفر را برای مسافران فراهم کند.

وی در پایان افزود: مسافرانی که قصد سفرهای نوروزی با خطوط هوایی ایران ایر را دارند می توانند از هم اکنون از طریق سامانه علی بابا alibaba.ir بلیط های خود را خریداری کنند و آماده سفر باشند.

گفتنی است؛ وب‌سایت علی‌بابا (Alibaba.ir) اولین وب‌سایت خرید آنلاین بلیط پروازهای داخلی، با هدف دسترسی آسان و لحظه‌ای مسافران به شبکه‌ی رزرو پروازهای داخل کشور طراحی و راه‌اندازی شده است. مجموعه‌ی کامل پروازهای چارتر و سیستمی وب‌سایت، به مسافران امکان می‌دهد تا با یک جستجوی ساده، تمام پروازهای موجود در تاریخ مورد نظر خود را همراه با قیمت پرواز مشاهده، و از میان آن‌ها پرواز دل‌خواه خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.