کدخبر :172394 پرینت
28 دی 1393 - 14:06

تحقق اشتغال‌زایی 12‌ هزار نفری در پایتخت در صورت انعطاف‌پذیری ایرانسل

مدیرعامل یک شرکت خصوصی که در سال‌های اخیر به دنبال اجرای طرحی برای ایجاد اشتغال‌زایی 12‌ هزار نفری در حوزه‌ی حمل و نقل پایتخت بوده و در این راستا نسبت به خرید سیم‌کارت‌های متوالی و انبوه سازمانی از ایرانسل اقدام کرده است، ادعا می‌کند که این شرکت تاکنون نتوانسته سیم‌کارت‌های خریداری شده در سال 91 از شرکت ایرانسل را در تحقق هدف خود مصرف کند و ایرانسل تاکنون حاضر به انعطاف‌پذیری، توافق و یا همکاری با این شرکت نشده و سیم‌کارت‌ها همچنان امکان واگذاری به مصرف‌کننده‌ی نهایی را ندارد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، حسن گیلانی، مدیرعامل شرکت مبین تجارت کوثر و رییس ستاد ساماندهی کوثر در جمع تنی چند از خبرنگاران، گفت: ستاد ساماندهی کوثر در سال 90 با هدف ایجاد اشتغال 12 هزار نفری در طرح جهادی خود اقدام به ساماندهی ناوگان حمل و نقل درون‌شهری پایتخت کرد تا طی این طرح موتور سواران کار (پیک موتوری) از خدمات ویژه از قبیل وام خرید وسیله نقلیه، بیمه تکمیل درمان، استفاده از فروشگاه‌های تعاونی مصرف و ... بهره‌مند شوند.

وی، ادامه داد: این طرح عامل المنفعه و خداپسندانه با استقبال سازمان‌ها و نهادهای ذیربط از قبیل استانداری، ستاد حمل و نقل سوخت، کانون دفاتر پیشخوان دولت، سازمان بسیج سازندگی، سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار مواجه شده و این نهادها کمک‌های شایانی به ستاد کوثر کرده‌اند.

وی، ادامه داد: در راستای اجرای این طرح و برای دریافت سیم‌کارت‌های شماره‌های متوالی سازمانی با ایرانسل وارد مذاکره شدیم.

وی، افزود: با توجه به اطلاعیه‌ی رسمی در سایت ایرانسل مبنی بر ارائه‌ی خدمات ویژه‌ی فروش سیم‌کارت‌های متوالی و انبوه به شرکت‌ها و سازمان‌ها در دی ماه سال 91، ما با پرداخت مبلغ یک میلیارد و 150 هزار ریال، در تاریخ پنجم دی ماه همان سال، نسبت به خرید 20003 عدد سیم‌کارت ایرانسل اقدام کردیم.

وی افزود: به دنبال پرداخت هزینه‌ی این سیم‌کارت‌ها به شرکت ایرانسل، یک هفته بعد 20003 عدد سیم‌کارت اصلی و به همان تعداد سیم‌کارت هدیه و در مجموع 40006 عدد سیم‌کارت به شرکت مبین تجارت کوثر تحویل و در تاریخ 15 دی ماه 91 سیم‌کارت‌ها فعال شدند؛ اما متاسفانه پس از گذشت چند روز سیم‌کارت‌ها به طور ناگهانی از شبکه خارج شدند.

وی عنوان کرد: پس از وقوع این اتفاق، آقای رحیمی راد- معاونت فروش وقت ایرانسل- طی تماس تلفنی و ارسال نامه‌ای مکتوب، برای حل مشکل دو راه پیش‌ روی ما قرار داد که یا سیم‌کارت‌ها را به ایرانسل بازگردانید و وجه پرداختی خود را دریافت کنید و یا اینکه با انعقاد قراردادی کاملا یک‌طرفه سیم‌کارت‌ها به عنوان امانت و برای مدت یک سال در نزد شرکت کوثر بماند، اما ما هیچ یک از این دو پیشنهاد را نپذیرفتیم و با وجود درخواست‌های مکرر از ایرانسل و سازمان تنظیم مقررات برای حل مشکل، هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد. بنابراین مجبور به انجام اقدامات قانونی و طرح موضوع در مراجع قضایی شدیم.

گیلانی با اشاره به اینکه پس از طرح موضوع در شعبه‌ی 17 مجتمع قضایی باهنر در تاریخ 27 مهرماه 92 رای به نفع مبین تجارت کوثر صادر شد، ادامه داد: با دستور دادگاه مبنی بر فعال‌سازی و برقراری مجدد سیم‌کارت‌ها، پنج ماه بعد شرکت ایرانسل سیم‌کارت‌ها را فعال کرد، اما سازمان تنظیم مقررات به جای تبعیت از قانون و انجام وظایف ذاتی خود مبنی بر نظارت بر اپراتورها و تذکر قانونی و اقدام به لغو موقت امتیاز در صورت تخلف، به عنوان معترض ثالث به نفع ایرانسل در پرونده ورود پیدا کرد که باز هم رای به نفع شرکت کوثر صادر شد و قاضی پرونده اعتراض سازمان تنظیم مقررات را وارد ندانست.

وی گفت: پیش از فعال‌سازی سیم‌کارت‌ها در دادگاه کیفری نیز طرح دعوایی با مضمون ممانعت از حق استفاده و واگذاری مطرح شد که شعبه‌ی 104 دادگاه مدرس نیز حق را به نفع کوثر صادر کرد. در ضمن پرونده‌ای در دیوان عدالت اداری با موضوع اعاده حق و ایفای تعهدات عیله ایرانسل و سازمان تنظیم مقررات نیز مطرح کرده‌ایم که در روز پنجم بهمن ماه سال جاری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

سلام من این شرکت رو می شناسم خیلی عملکردشون خوبه
خدا قوت

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.