کدخبر :172149 پرینت
17 دی 1393 - 12:28

رسیدگی مجلس به ساختار تعرفه‌گذاری مخابرات در قالب طرح تحقیق و تفحص

رئیس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که تحقیق و تفحص مجلس از اپراتور اول ارتباطی و شرکت مخابرات ایران قطعی است گفت: ساختار تعرفه‌گذاری مخابرات از جمله موضوعات تحقیق خواهد بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص از اپراتور اول ارتباطی و شرکت مخابرات ایران قطعی است، اظهار کرد: تعهدات پروانه‌ای این شرکت‌ها که به عنوان مثال میزان پوشش و تعهدات جمعیتی برای همراه اول می‌شود، بهره‌برداری از پتانسیل داخلی در حوزه مخابرات، میزان پرداختی‌ها به دولت و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در مناطق کمتر توسعه یافته از جمله مواردی است که در این تحقیق مورد نظر است.

وی این تحقیق و تفحص را شامل 10 بند دانست و ابراز کرد: بررسی‌های دقیق‌تر در کمیسیون صنایع و معادن صورت خواهد گرفت و سریعا برای تصویب صحن علنی مجلس ارائه می‌شود. بعد از آن تحقیق و تفحص در زمینه‌های یاد شده و ساختارهای مالی و روند اجرایی و چارچوب تعرفه‌گذاری‌ این شرکت‌های مخابراتی آغاز می‌شود.

رئیس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارگروه تحقیق و تفحص بعد از تصویب در صحن علنی شکل می‌گیرد و بررسی موضوعات در این سازه مخابراتی شروع می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

چرا تحقیق و تفحص در مورد تعیین تکلیف ودایع مردم نزد شرکت مخابرات ایران انجام نمیشود.
با گذشت چند سال از واگذاری سهام شرکت مخابرات چرا ودایع مردم مسترد نشده است و با کدام قانون سرمایه ملت یعنی ودایع در دست بخش خصوصی باقی مانده است وچرا این شرکت هیچ اعتنائی به قانون و تعهدات خود ندارد و ودایع ملت را پس نداده است . و چرا مسئولین اجرائی و نظارتی در این رابطه سکوت کرده اند.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.