کدخبر :172103 پرینت
16 دی 1393 - 00:28

معاون فناوری اطلاعات وارتباطات:

ارائه خدمات نوین بانکی بهره وری بانک ها را افزایش می دهد

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب استان گلستان بر ارائه و به کارگیری خدمات نوین بانکداری الکترونیک تاکید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گلستان، سید مهدی حسینی - معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک - در نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب استان گلستان گفت: امروزه افزایش بهره وری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری منوط به ارائه خدمات نوین بانکی و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک است.

حسینی اظهار داشت: بحمدا... تاکنون اقدامات بزرگی در زمینه ایجاد زیر ساخت ها و پیاده سازی و استقرار سیستم های جدید الکترونیکی در بانک مهر اقتصاد فراهم شده و با اطمینان میتوان اذعان داشت که این بانک دارای یکی از امن ترین شبکه های بانکی کشور است.

وی با اشاره به صدور بیش از 5 میلیون کارت اعتباری برای مشتریان بانک، ابراز داشت: ترویج خدمات بانکداری الکترونیک یکی از اولویت های بانک مهر اقتصاد به شمار می رود و اقدامات بزرگی تا کنون در این زمینه صورت گرفته است به طوری که در حال حاضر تعداد 850 دستگاه خود پرداز فعال در سراسر کشور وجود دارد و 150 دستگاه دیگر نیز در حال آماده سازی و نصب می باشد.

معاون فناوری اطلاعات بانک مهر اقتصاد با تاکید بر لزوم گسترش خدمات الکترونیکی و بانکداری نوین، خاطر نشان کرد: با گسترش و توسعه بانکداری الکترونیکی هزینه های عملیات بانکی و اتلاف وقت کمتر و از مراجعات حضوری و تردد مشتریان به شعب کاسته خواهد شد.

حسینی سقف پرداخت روزانه مبلغ یک میلیون تومان توسط دستگاهای خود پرداز بانک مهر اقتصاد را از جمله اقدامات این بانک در راستای تامین نیاز و خدمت رسانی مطلوب تر به مشتریان عنوان کرد.

در ادامه پیمان موحد - مدیر کل شعب استان -  طی سخنانی با اشاره به اقدامات و فعالیت های بانک در استان، جایگاه فعلی بانک مهر اقتصاد در بازار پولی و مالی کشور را مرهون اعتماد و اطمینان مردم و مشتریان دانست و افزود: اقدامات و فعالیت هایی که این بانک در تحقق فرامین مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی انجام داده برگ زرینی دیگر بر افتخارات این مجموعه ارزشی افزوده است.

موحد با تاکید بر اجرایی شدن اهداف بانک مهر اقتصاد در زمینه توسعه بانکداری الکترونیک از همکاران خواست با ارائه راهنمایی های لازم، مردم و مشتریان را برای استفاده از خدمات نوین بانکی ترغیب و تشویق نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.