کدخبر :15226 پرینت
29 خرداد 1393 - 19:33

معاون تجاری آشنای اول: تعرفه‎ی مکالمه‎ی تلفن ثابت در ایران 10 برابر ارزان‎تر از ارزان‎ترین کشورهاست

متن خبر

معاون تجاری شرکت ارتباطات ثابت، ادعا کرد: تعرفه‎ی مکالمه‎ی تلفن ثابت در ایران 10 برابر ارزان تر از ارزان ترین کشورهای دنیاست.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس عبدالمجید امامی معاون تجاری شرکت آشنای اول در سمینار آموزشی مدیریت تحول و بازاریابی نوین، افزود: حوزه تجاری در هر سازمان درگاه اصلی ارتباط با مشتریان و ارایه‎ی خدمات به آنان است، بر این اساس، ما در حوزه‎ی معاونت تجاری، خود را مسؤول اصلی کسب درآمد در شرکت می‎دانیم.

 

وی، ادامه داد: برای تحقق درآمد و اجرای استراتژی حوزه‎ی تجاری باید هر چه زودتر حوزه‎های تجاری با نیروهای متخصص و توانمند در شرکت‎های مخابرات استانی تشکیل و یا تقویت شوند.

 

معاون تجاری شرکت ارتباطات ثابت در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‎ی امسال و سال آتی ما، تمرکز برای تثبیت رهبری حوزه‎ی تجاری و هموار کردن مسیر تعالی مشتری و نوآوری است.

 

وی به ارزان بودن نرخ تلفن ثابت در ایران اشاره کرد و گفت: تعرفه‎ی مکالمه‎ی تلفن ثابت در ایران 10 برابر ارزان تر از ارزان ترین کشورهای دنیاست.

 

امامی، توسعه خدمات ارزش افزوده را مهمترین برنامه‎ی حوزه‎ی تجاری خود برشمرد و افزود: در زمینه‎ی ارایه‎ی خدمات دیتا، با توجه به بازار رقابت، باید علاوه بر حفظ مشتری، به دنبال افزایش مشتری باشیم.

 

معاون تجاری شرکت ارتباطات ثابت، جذب 5 میلیون مشترک در حوزه‎ی broadband را نیز از برنامه‎های حوزه‎ی تجاری در این شرکت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه از لحاظ بعد جمعیت در کشور 48 درصد سهم بازار این حوزه از آن ماست، که باید برای این بازار برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

چرا دروغ می گید در اکثر کشورها تلفن به همراه اینترنت به طور رایگان ارائه میشه و تنها هزینه تلفن زدن به خارج از کشور رو از مشتری دریافت می کنند
نمونه اون هم اتصالات امارات هست
توی سایتشون به وضوح نوشته تلفن های داخلی کاملا رایگان

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.