کد مطلب: 

293669

طرح سنجش و ارتقای تعمیرکاران تلفن همراه کلید خورد

رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران گفت: بر اساس طرح سنجش و ارتقای تعمیرکاران تلفن همراه، تعمیرکاران برای فعالیتشان صاحب یک کارنامه تائید شده از طرف اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی می‌شوند و از سوی دیگر، مردم و مغازه‌داران می‌توانند با اعتماد کامل سفارش کار خود را به این افراد تحویل دهند.
طرح سنجش و ارتقای تعمیرکاران تلفن همراه کلید خورد

به گزارش سیتنا، قرار است طرحی توسط اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی به اجرا دربیاید که جامعه هدف آن نه تنها تعمیرکاران تلفن همراه که بهبود در خدمات‌رسانی به مخاطبان این صنف است.

رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی در توضیحات بیشتر در خصوص این طرح می‌گوید: به این دلیل که تلفن همراه یک دستگاه حساس به‌لحاظ امنیتی است همچنین به‌علت افزایش قیمت‌ این کالا، بر آن شدیم که تعمیرات تلفن همراه را به دست متخصصین این صنف بسپاریم.

حسین سادات‌حسینی، توضیح می‌دهد که « تعمیرکار نابلد، می‌توانند باعث خسارات مالی بزرگی شوند؛ برای همین ضرورت دارد که آن‌ها کارنامه و مشخصاتی داشته باشند که در مواقع لزوم، قابلیت پیگیری میسر باشد.»

بر اساس طرح سنجش و ارتقای تعمیرکاران تلفن همراه، تعمیرکاران برای فعالیتشان صاحب یک کارنامه تائید شده از طرف اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی می‌شوند و از سوی دیگر، مردم و مغازه‌داران می‌توانند با اعتماد کامل سفارش کار خود را به این افراد تحویل دهند.

تعمیرکاران تلفن همراه، پایش و رتبه‌بندی می‌شوند و این باعث می‌شود که هم در سطح شهر، شناخته‌تر شوند و هم از اتحادیه که متولی خدمات پس از فروش در تهران است، مجوز خدمات بگیرند.

رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی در ادامه توضیحات خود در خصوص این طرح، می‌افزاید: تعمیرکاران تلفن همراه، پایش و رتبه‌بندی می‌شوند و این باعث می‌شود که هم در سطح شهر، شناخته‌تر شوند و هم از اتحادیه که متولی خدمات پس از فروش در تهران است، مجوز خدمات بگیرند.

از سوی دیگر، این طرح فقط برای جوازداران موبایل نیست و هرکسی که در سطح شهر تهران، تعمیرکار باشد، می‌تواند با مراجعه به بخش رتبه‌بندی سایت اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی تهران و ورود کد ملی خود، برای گرفتن گواهینامه معتبر تعمیر موبایل اقدام کند.

سادات‌حسینی در این خصوص این گواهینامه توضیح می‌دهد که «براساس میزان توانایی و اطلاعات تعمیرکاران در زمینه تعمیر موبایل در سه سطح کیفی یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره پیش‌بینی شده است که تعمیرکاران با شرکت در یک آزمون کتبی و یک آزمون عملی رایگان، با کسب حداقل نمره مشخص شده این گواهینامه را دریافت می‌کنند، اما اگر حداقل نمره را کسب نکنند، می‌توانیم آنها را به آموزشگاه‌های مهارت‌افزایی برای تقویت مهارت خود معرفی کنیم.»

رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران، می گوید: درحال حاضر این طرح به صورت آزمایشی ازطریق سایت اتحادیه تهران انجام می‌‌شود، اما در ادامه قصد داریم این طرح را با همکاری اتحادیه‌های استان‌های مختلف در سراسر کشور اجرا کنیم.

گفتنی‌ست که این طرح به صورت کاملا رایگان توسط اتحادیه انجام می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-22 15:15

افزودن دیدگاه جدید