کد مطلب: 

290471

اجرای طرح استانداردسازی و رتبه‌بندی تعمیرکاران تلفن همراه

رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی الکترونیک اتاق اصناف ایران از اجرای پایلوت طرح استانداردسازی و رتبه‌بندی تعمیرکاران تلفن همراه در تهران خبر داد.
سیدحسین سادات حسینی

به گزارش سیتنا، سیدحسین سادات حسینی، اظهار کرد: در راستای رویکرد این کمیسیون مبنی بر ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایتمندی از عملکرد شرکت‌ها و تکنسین‌های تلفن‌همراه در سراسر کشور، درنظر داریم که از طریق اتحادیه‌های استانی فعال در این زمینه، طرح استانداردسازی و رتبه‌بندی واحدهای صنفی ارائه دهنده خدمات تلفن همراه را اجرایی کنیم.

وی افزو: در این راستا این طرح به صورت پایلوت در تهران اجرا می‌شود که طی آن از تمام تکنیسین هایی که در سراسر شهر مشغول فعالیت و تعمیرات موبایل هستند برای شرکت در آزمون دعوت می‌کنیم و سطح مهارت آنها را رتبه بندی خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی با اشاره به درج این رتبه‌بندی‌ در سایت اتحادیه‌ها افزود: اگر سطح مهارت و تخصص تکنسین‌ها و تعمیرکاران در حد مطلوب باشد، در سایت اتحادیه با دریافت ستاره مشخص می‌شوند و اگر سطح برخی از این عزیزان پایین باشد به آموزشگاه های تعمیرات تلفن همراه معرفی می‌شوند تا آموزش‌های لازم را ببینند.

وی یادآور شد: اجرای این طرح در تهران به صورت پایلوت آغاز شده و بنا داریم با استفاده از ظرفیت اتحادیه‌های سراسر کشور این طرح را به سایر استان‌ها نیز تعمیم دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-01-29 16:02

افزودن دیدگاه جدید