کد مطلب: 

292976

اطلاعیه شماره دو سندیکای صنعت مخابرات پیرامون سازگاری تجهیزات اکتیو FTTx

سندیکای صنعت مخابرات ایران اعلام کرد: با توجه به اینکه همخوانی تجهیزات OLT و ONT شرط خریدهای داخلی و خارجی اپراتورهاست و اعلام پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اینکه آزمایشگاه آن پژوهشگاه قابلیت انواع تست های همخوانی مودم های ONT با تجهیزات مرکزی OLT برای محصولات داخلی و خارجی ساخت برندهای مختلف را داراست، سندیکا از کلیه سازندگان این تجهیزات اعم از داخلی و خارجی دعوت می نماید که تجهیزات خود را به همراه مستندات فنی برای پژوهشگاه ارتباطات ارسال نمایند.
فیبرنوری

به گزارش سیتنا، سندیکای صنعت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ شماره دو خود آورده است:

پیرو اطلاعیه قبلی این سندیکا در رابطه با الزام همخوانی تجهیزات OLT و ONT سازندگان مختلف که توسط سیتنا اطلاع رسانی گردیده بود (خبر)، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نموده که آزمایشگاه آن پژوهشگاه قابلیت انواع تست های همخوانی مودم های ONT با تجهیزات مرکزی OLT برای محصولات داخلی و خارجی ساخت برندهای مختلف را دارا می باشد.

نظر به اینکه همخوانی این تجهیزات شرط خریدهای داخلی و خارجی اپراتورها خواهد بود، سندیکا از کلیه سازندگان این تجهیزات اعم از داخلی و خارجی دعوت می نماید که تجهیزات خود را به همراه مستندات فنی برای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال نمایند.

شرکت های تولیدی پس از انجام آزمون‌های لازم و دریافت گواهی سازگاری، مراتب را جهت اعلام به سازمان‌های ذیربط به سندیکای صنعت مخابرات ایران اعلام نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-04-04 09:27

افزودن دیدگاه جدید