کد مطلب: 

292543

پیگیری سندیکای صنعت مخابرات ایران در موضوع بررسی فنی کیفیت برخی کابل‌های درآپ نوری

سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه‌ای فوری به شرکت‌های تولیدکننده کابل‌های درآپ نوری، ضمن انعکاس گلایه برخی اپراتورهای مجری طرح‌ فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) از کیفیت نامطلوب بعضی از این کابل‌ها، به‌ویژه تحویل‌های اخیر که امتداد خطوط و اتصال را با مشکل مواجه کرده است، خواستار بررسی دقیق موارد فنی، علی الخصوص نوع مواد اولیه استفاده شده در تولید این کابل‌ها شد.
کیفیت نامطلوب برخی کابل‌های درآپ نوری، اتصال خطوط فیبرنوری را با مشکل مواجه کرده است

به گزارش سیتنا، در نامه ای از سوی فرامرز رستگار، دبیر و نائب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران به شرکت‌های تولیدکننده کابل درآپ نوری (کابل فیبر نوری است که از آن جهت کابل کشی فیبر در داخل و خارج ساختمان استفاده می‌شود) با مهر «خیلی مهم- فوری» که به دفتر صنایع تجهیزات الکترونیکی و برقی وزارت صنعت، معدن و تجارت رونوشت شده، آمده است:

ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت به استحضار می‌رسانم؛

شرکت‌های محترم اپراتور اجرای طرح‌های FTTx برای گسترش شبکه دسترسی پهن باند در ایام نوروز هم مشغول فعالیت هستند.

بر اساس اطلاعات دریافتی از برخی از اپراتورها، متاسفانه کیفیت بعضی از کابل های درآپ در حد خوبی نیست و برای امتداد خطوط و اتصال با مشکلاتی مواجه گردیده اند.

خواهشمند است در اسرع وقت در مورد مشخصات کابل‌های درآپ به ویژه تحویلی های اخیر بررسی و دلایل کاهش کیفیت را اعلام بفرمایید.

بعضی از تولیدکنندگان مشکل ایجاد شده را به دلیل نوع مواد اولیه استفاده شده در تولید می‌دانند که به علت عدم تخصیص به‌موقع ارز، مجبور شده اند از مواد موجود در داخل کشور تامین نمایند هر چند که این مواد یا اصولا از کیفیت مناسب برخودار نیست و نمی‌بایستی در تولید استفاده شود و یا اینکه نیاز به تنظیمات خاص در خط تولید دارد.

با عنایت به مراتب فوق و برای جلب رضایت مشتریان محترم خواهشمند است؛

۱- ضمن تماس فوری با مشتریان، دقیقا مشکل فنی را شناسایی بفرمایید.

۲-‌ پس از بررسی کلیه موارد فنی از جمله مواد اولیه، ماشین آلات تولید، تست و کنترل کیفیت و ... گزارش دقیق آن را  به سندیکا اعلام بفرمایید.

۳- شرکت‌هایی که تولیدات آنان فاقد ایراد فنی اشاره شده می‌باشد سعی نمایند در حد توان برای جلوگیری از هر نوع تاخیر در اجرای پروژه ها، مشتریان گرامی را پشتیبانی نمایند.

پیگیری سندیکای صنعت مخابرات ایران در موضوع بررسی فنی کیفیت برخی کابل‌های درآپ نوری

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-03-21 16:09

افزودن دیدگاه جدید