کد مطلب: 

292672

نفوذ یک گروه هکری حامی فلسطین به شبکه تاسیسات هسته‌ای رژیم غاصب صهیونیستی

یک گروه هکری حامی فلسطین با انجام حمله‌ای سایبری توانسته است به شبکه یک تاسیسات هسته‌ای حساس در سرزمین‌های اشغالی نفوذ کند و به هزاران سند در «مرکز تحقیقات هسته‌ای شیمون پرز نگو» واقع در شهر دیمونا که به نیروگاه اتمی دیمونا معروف است، دسترسی پیدا کند.
نفوذ یک گروه هکری حامی فلسطین به شبکه تاسیسات هسته‌ای رژیم غاصب صهیونیستی

به گزارش سیتنا، گروه هکری «انانیموس، فور جاستیس» (Anonymous, For justice) برای اثبات ادعای خود هزاران سند شامل فایل‌های ایمیل، پی‌دی‌اف و اسناد متنی متعدد را در کانال تلگرام خود به‌طور عمومی منتشر کرده است.

نیروگاه اتمی دیمونا که یک رآکتور هسته‌ای مرتبط با برنامه تسلیحات هسته‌ای مخفی رژیم اسرائیل را در خود جای داده است در گذشته هدف حملات موشکی حماس قرار گرفته بود.

کانال ۱۲ رژیم اسرائیل ضمن گزارش خبر این نفوذ تاکید کرده است کارشناسان امنیت سایبری این رژیم مشغول بررسی اصالت اسناد منتشر شده‌اند.

این گروه هکری مدافع مردم فلسطین در حساب رسانه اجتماعی ایکس خود در این رابطه نوشت: «از آنجایی که ما مثل بنیامین نتانیاهو و ارتش تروریستی او خونخوار نیستیم، این عملیات را به شیوه‌ای اجرا کردیم تا به غیرنظامیان آسیبی نرسد.»

گروه هکری حامی مردم فلسطین ویدیویی منتشر کرده‌ که انفجار هسته‌ای و فراخوان تخلیه شهرهای دیمونا و یروهام را به نمایش گذاشته است.

این گروه هکری ویدیویی نیز منتشر کرده‌است که محتوای آن انفجار هسته‌ای و فراخوان تخلیه شهرهای دیمونا و یروهام را به نمایش می‌گذارد.

در همین حال اسناد فاش شده از احتمال نفوذ بالقوه هکرها به شبکه فن‌آوری اطلاعات متصل به تاسیسات هسته‌ای نگو خبر می‌دهد.

به گفته کارشناسان، تاسیسات هسته‌ای دارای لایه‌های متعدد امنیتی برای جلوگیری از حوادث خطرناک‌اند و نفوذ به سیستم عملیاتی آن‌ها از راه دور بسیار دشوار است.

گروه هکری «انانیموس، فور جاستیس» که مدعی این حمله سایبری شده از جمله گروه‌هایی به حساب می‌آید که فعالیت خود را پس از شروع تهاجم نظامی رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه آغاز کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-03-25 22:17

افزودن دیدگاه جدید