کد مطلب: 

286268

تشریح دلایل حمایت شرکت هما از رویداد تحلیل متن فارسی در شبکه های اجتماعی

حمایت شرکت توسعه هوش مصنوعی ابر (هما) از رویداد تحلیل متن فارسی در شبکه های اجتماعی، به منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیرساخت خود و حمایت از تیم‌های استارت‌آپی صورت گرفت.
تشریح دلایل حمایت شرکت هما از رویداد تحلیل متن فارسی در شبکه های اجتماعی

به گزارش خبرنگار سیتنا، رویداد تحلیل متن فارسی در شبکه های اجتماعی با حمایت شرکت توسعه هوش مصنوعی ابر (هما)، در تاریخ 19 مهرماه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در همین راستا، دکتر متین هاشمی، مدیرعامل شرکت توسعه هوش مصنوعی ابر (هما) به خبرنگار سیتنا، گفت: این رویداد توسط تیم «پارسی آزما» با مدیریت خانم دکتر فرهودی که ذیل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند، به صورت مسابقه و در قالب یافتن پاسخ مناسب برای چهار چالش با عناوین چالش تشخیص موضع در پست‌های شبکه‌های اجتماعی، چالش تشخیص نوع ادعا در پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، چالش تحلیل احساس موجود در پست‌های شبکه‌های اجتماعی و چالش تشخیص نوع هیجان موجود در پست‌های شبکه‌های اجتماعی، برگزار شد.

وی، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان رویداد تحلیل متن فارسی در شبکه‌های اجتماعی شامل تیم‌ها و افرادی بودند که در حوزه هوش مصنوعی فعالیت داشتند و تیم یا فردی که بهترین الگوریتم را برای پاسخ به چالش‌های مسابقه ارائه کردند، به عنوان برنده این رویداد معرفی شدند.

تشریح دلایل حمایت شرکت هما از رویداد تحلیل متن فارسی در شبکه های اجتماعی

هاشمی اشاره کرد: هدف شرکت توسعه هوش مصنوعی ابر (هما) از حمایت از این رویداد علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیرساخت هما، حمایت از تیم‌های استارت‌آپی و دانشجویی شرکت کننده در رویداد در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود است؛ به طوری که زیرساخت هما در طول زمان برگزاری مسابقه و به مدت سه ماه به‌صورت رایگان در اختیار تمامی شرکت کنندگان مسابقه به منظور تست الگوریتم‌های مربوطه قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توسعه هوش مصنوعی ابر (هما)، افزود: همچنین هدیه هما برای هشت تیم برنده، استفاده رایگان از زیر ساخت هما به مدت دو ماه به ارزش ریالی 240 میلیون ریال بود که به ازای هر برنده اختصاص یافته است.

هاشمی در پایان بیان کرد: در این رویداد، با مدیران و مسوولان مربوطه تعاملات موثری در خصوص برگزاری رویدادهای دیگر در این حوزه، برقرار شد و در پایان از دکتر سیدمحمد رضوی زاده، رئیس پژوهشگاه ارتباطات، دکتر محمد هادی بکایی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه ارتباطات و دکتر مژگان فرهودی برگزار کننده رویداد، نهایت قدردانی و سپاس را ابراز می‌دارم.

تشریح دلایل حمایت شرکت هما از رویداد تحلیل متن فارسی در شبکه های اجتماعی

انتهای پیام

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-10-17 09:00

افزودن دیدگاه جدید